Hamilelikte mide bulantısı için 3 çözüm

Hamilelikte bulantı birçok anne adayının en sık görülen şikâyeti. Peki, hamilelik bulantısı için ne yapılabilir? Hangi besinler bulantıyı azaltır? Yanıtlar haberimizde...

Hamilelikte mide bulantısı için 3 çözüm

AKSAM.COM.TR/MOR PAPATYA

Hamilelik mide bulantısı ve kusmalar bebeği etkilemiyor, ama anneyi hem yoruyor hem de psikolojik olarak etkiliyor. Peki, hamilelikte mide bulantısı

nasıl geçer? Kendinizi gittikçe zayıf ve hâlsiz hissediyorsanız bu haberimiz tam size göre.

HAMİLELİKTE MİDE BULANTISI NASIL GEÇER?

1. Yağlı, baharatlı ve lifli gıdalar sindirimi zorlar. Bu yüzden ilk tercih edilen besinler mideyi yormayan ve sindirimi kolay besinler olmalıdır.

2. Yoğurt, yumuşak gıdalar, püreler, yüksek karbonhidratlı yiyecekler, az yağlı çorbalar tüketebilirsiniz. Yağlı, kızarmış, ağır kremalı, salçalı yiyeceklerden kaçının.

3. Balık, peynir, kepekli ekmek, makarna, tuzlu kreker, muz, tavuk eti gibi besinden zengin olan yiyecekler tüketin. Susuz kalmayın. Susatacak tuzlu yiyecekler yiyin. Salatalık turşusu, patates cipsi, tuzlu kreker gibi...

Kuru fasulyeyi kışın bol tüketin çünkü faydaları inanılmaz

Burcuna göre en sevilen özelliğin ne?

Tüm Mor Papatya haberleri için tıklayın