Engelli öğretmen atamalarına ilişkin tercih başvuruları başladı. Milli Eğitim Bakanlığı'ndan yapılan duyuruya göre öğretmen ihtiyacı olan il ve ilçelere 750 engelli öğretmen ataması yapılacak. Geçtiğimiz hafta yapılan ön başvuruların ardından bu hafta tercih işlemleri gerçekleşecek. Peki Engelli öğretmen tercih kılavuzu 2021 başvurular nasıl yapılır? İşte MEB 2021 Engelli öğretmen atama kontenjanları, tercih başvuru ekranı
Ön başvurular, 8-12 Kasım tarihleri arasında yapıldı. Adaylar; başvurularını "personel.meb.gov.tr" adresinde yer alan Elektronik Ön Başvuru Formunu doldurmak suretiyle belirtilen süre içinde gerçekleştirdi.
ENGELLİ ÖĞRETMEN ATAMA BRANŞ DAĞILIMI VE KONTENJANLARI
Adayların tercihine açılacak alanlar ve il bazlı kontenjan sayıları, ülke geneli alanlar itibarıyla öğretmen ihtiyacı ve illerin alanlar bazındaki boş norm sayıları ve öğretmen ihtiyacı göz önünde bulundurularak Bakanlıkça belirlenecektir.
Atama yapılacak alan ve kontenjan sayıları, tercih başvurularının ilk günü olan 22 Kasım 2021 tarihinde personel.meb.gov.tr adresinde yayımlanacaktır.
ENGELLİ ÖĞRETMEN ATAMA BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Başvurular: "Ön Başvuru" ve "Tercih Başvurusu" olmak üzere iki aşamalı olarak gerçekleştirilecektir. Ön Başvuru aşamasında başvuruda bulunmayan adaylar Tercih Başvurusu aşamasında başvuruda bulunamayacaktır.
Mezuniyetleri birden fazla alana kaynak teşkil eden adaylar, sadece bir alan için ön başvuruda bulunabileceklerdir. Ön Başvuru aşamasında hangi alana başvuru yapılmışsa Tercih Başvurusu aşamasında o alanda tercih yapılabilecektir.
Engelli öğretmen adayları tercih işlemlerini "personel.meb.gov.tr" adresinde üzerinden başvurularını gerçekleştirebilirler.