FOTO GALERİ

Virüsle değişen ev trendleri

Koronavirüs ev hayatında hem düzeni hem de birtakım değişiklikleri beraberinde getirdi. Artık herkes evinin ve balkonunun daha yaşanılası bir mekân olması için uğraşıyor. Zira bu süreçte evde durmak hayat kurtarıcı oldu. Peki, virüsle evlerde neler değişti, hangi eşyalar trend oldu? Gelin birlikte göz atalım...

  • 1
  • 11

Virüs ev hayatına dekorasyon konusunda değişiklik yapmaya vesile oldu. Evde biriken fazla eşyalar, atıl kullanılan balkonlar, eşya dolu teraslar yeniden elden geçirildi ve akla hayale gelmeyen tasarımlar ortaya çıktı.

  • 2
  • 11

İşte virüsle değişen ev trendleri...

  • 3
  • 11

HEM OFİS HEM EV HAVASI

Dünyada uzun süre yaygın olan freelance çalışmanın Türkiye'de de arttı. Özellikle bu süreçte şirketler hem maliyet hem de sağlık açısından çalışanlarını evden çalışmaya teşvik etti. Bu durum her evde bir çalışma köşesi oluşturdu. 

  • 4
  • 11

FAZLA EŞYALAR GÖNDERİLDİ

Bu süreçte herkes fazla eşyalardan kurtulduğu kadar gereksiz eşya almamayı da öğrendi. Özellikle çevreye gösteriş için ihtiyaç duyulan eşyalar yerine evde insanın güzel vakit geçirebileceği eşyalar alınmaya başladı.

  • 5
  • 11

HOBİ EDİNMEK TREND OLDU

Herkes son zamanlar aslında ne kadar çok vakti olduğunu fark etti. Birçok kişi bu süreçte resimden müziğe kadar online kurslarla bir hobi edindi.

  • 6
  • 11

EVLER VE BALKONLAR YEŞİLLENDİ

Özellikle kalabalık ve doğadan uzak yaşayanlar için bu süreçte balkon ve teraslar kurtarıcı oldu. Birçok insan evinin küçük bir alanında bahçe oluşturdu. Evler hem yeşil huzuruyla doldu hem de doğal ürünler veren bitkiler balkonları süslemeye başladı. Hiç alanı olmayanlar bile çalışma masalarında mutlaka bir çiçeğe yer açtı.

  • 7
  • 11

EVE AKILLI SİSTEMLER YERLEŞMEYE BAŞLADI

Hijyenimize daha çok dikkat ettiğimiz ve artık yüzeylere dokunmaktan çekindiğimiz yeni dönemde el değmeden kullanılan elektronik ürünler tercih edilmeye başlandı. Google Home, Alexa gibi akıllı ev sistemleri ve evlerde ses kontrolü aslında evlerimize yavaş yavaş girmekte olan bir trend. 

  • 8
  • 11
  • 9
  • 11
  • 10
  • 11
  • 11
  • 11