İstanbul'da toplu ulaşımın miladı sayılan atlı tramvayların hizmete giriş töreni, Tophane, aynı zamanda İETT'nin kuruluş tarihi (31 Temmuz 1871)
Tünel'in açılış merasimi (17 Ocak 1875)
Hanımlarla erkeklerin ayrı seyahat ettiği, ortadan perdeyle ikiye bölünmüş atlı tramvay, Dolmabahçe (1890)
Tünel Meydanı (1910).
Karaköy-Eminönü tramvay hattı açılış töreni (1914).
Eminönü Yeni Camii karşısı, kapalı durak (1920).
Taksim Meydanı (1925)
Nusretiye Camii, Tophane (1925)
Cadde-i Kebir, Pera (1925).
Şişhane (1925).
Galata köprüsü üzerinde kutlama takı (1926).
İkinci mevki tramvay yolcuları (1920'lerin sonu).
Galata köprüsü (1930)
İstanbullularca coşkuyla karşılanan ve resmi törenlerle kutlanan İETT'nin millileşmesi, Taksim Meydanı (16 Haziran 1939)
Üsküdar Meydanı (1940).
Vatman Sadettin Topuz, sahanlıkta oturmuş dinleniyor (1944).
İstanbul'da hayatı olumsuz etkileyen İkinci Dünya Savaşı, tramvaylara böyle yansır (1944).
Unkapanı, otobüs durağı (1944).
Eminönü'den Galata'ya bakış (1948).
Tünel'in başlangıçtan elektrifikasyona kadar 94 yıl süreyle hizmet veren ahşap vagonları (1950).
Tünel'in Karaköy girişi, üzerine çok katlı gar binası inşa edilmeden önce (1950)
Galata'dan gelen tramvay, Eminönü'ne kıvrılıyor (1950).
Türkiye'nin ilk psikoteknik laboratuarı İETT bünyesinde, dönemin Vali ve Belediye Reisi Ord. Prof. Dr. Fahrettin Kerim Gökay'ın eğitim için Fransa'ya gönderdiği ekip tarafından kuruldu (1951)
Galata köprüsü (1957).
Renkli Skoda, Kadıköy meydanında (1957).
Beyazıt Camii önünde tramvaylar (1959).
Halk arasında 'dev otobüs' olarak adlandırılan ve Sarıyer sahil hattında çalışan İETT'nin ilk üç kapılı otobüsleri şoförlerin de ilgisini çekiyor (1959).
Bayan biletçiler, uygulamanın fikir babası Genel Müdür Sedat Erkoğlu'nun katıldığı törenle göreve başladı (1959).
Pazartekke, Topkapı (1959).
Meclis-i Mebusan Caddesi, Tophane (1950'li yıllar).
İETT otobüsü ve yolcular, Dolmabahçe (1950'li yıllar).
Üniformalı İETT şoförü, direksiyon başında (1961)
Troleybüs, Unkapanı köprüsü üzerinde (1960'lı yıllar).
Şişli garajı karoser atölyesi kaporta bölümünde otobüsü karınca gibi saran İETT'li ustalar, maharetli elleriyle aracı baştan başa yeniliyor, (1960'lı yıllar).
İETT, hizmeti vatandaşın ayağına götürüyor, Büssing marka otobüs elektrik tahsilatı için kullanılıyor (1960'lı yıllar).
Rıhtım caddesi, Karaköy (1963)
Aksaray (1970)
İETT durağı, Sirkeci tren garının önü (1970).
İETT otobüsünün ön camından hayata bakış, Taksim (1970).
Tünel meydanı, İETT'nin genel müdürlük binası Metrohan'ın önündeki reklamlı troleybüs durağı (1970'ler)
İETT otobüsü, yoğun kar yağışına rağmen yol almaya çalışıyor (1970'li yıllar).