FOTO GALERİ

Para kazanmak için her gün hayatını tehlikeye atıyor

Para kazanmak için hayatlarını riske atmak zorunda olan insanların meslekleri...

  • 1
  • 48

Çin'de bulunan bu binanın baca kısmını yıkmaya çalışan çalışanlar metrelerce yükseklikte çalışmak zorunda kalıyor.

  • 2
  • 48
  • 3
  • 48
  • 4
  • 48
  • 5
  • 48

Etiyopyalıların, yerel Amharca dilinde ''ayakkabı boyacısı'' anlamına gelen ''List Row'' olarak adlandırdıkları kişiler, başkent Addis Ababa'nın en işlek caddelerinde çalışarak geçimlerini sağlıyor.

  • 6
  • 48

Etiyopya'nın farklı kentlerinden de gelen aralarında çocukların da bulunduğu ayakkabı boyacıları, verdikleri her hizmetten 3-10 Birr arası (50 ABD Cent'inden az) kazanıyor.

  • 7
  • 48
  • 8
  • 48
  • 9
  • 48
  • 10
  • 48
  • 11
  • 48
  • 12
  • 48
  • 13
  • 48
  • 14
  • 48

Etiyopya'da 35 derece sıcaklıkta tuz çıkaran işçiler.

  • 15
  • 48
  • 16
  • 48
  • 17
  • 48

Çin'deki Hua shan Dağı pek çok turistin uğrak yürüyüş parkurlarından biri. Fakat bu dar tahtaları kardan temizlemek için çalışan işçiler,görenleri hayrete düşürüyor.

  • 18
  • 48
  • 19
  • 48
  • 20
  • 48
  • 21
  • 48

Etiyopya'da tuz çıkaran işçiler.

  • 22
  • 48
  • 23
  • 48
  • 24
  • 48
  • 25
  • 48

İşte dünyanın en zor meslekleri.

  • 26
  • 48
  • 27
  • 48
  • 28
  • 48
  • 29
  • 48
  • 30
  • 48
  • 31
  • 48
  • 32
  • 48
  • 33
  • 48
  • 34
  • 48
  • 35
  • 48
  • 36
  • 48
  • 37
  • 48
  • 38
  • 48
  • 39
  • 48
  • 40
  • 48

Endonezya'da Ijen Dağı çevresinde yaşayan köylüler, sülfür madenlerinde çalışarak geçimlerini sağlıyor.

  • 41
  • 48

İşçiler, hergün 14 ton sülfürü madenden çıkarıyor.

  • 42
  • 48

Zor koşullarda bu işi yapan madenciler, çalışmaya gece 1'de başlıyor.

  • 43
  • 48

Sülfürü dağdan çıkaran madenciler, 10 KM'lik bir yolu giderek malı teslim ediyor.

  • 44
  • 48

Madenden yılda yaklaşık 5 bin ton sülfür çıkarılıyor.

  • 45
  • 48

Sülfür, gübreden otomobil akülerine, şampuandan tekerleğe, boyadan sabuna çok geniş bir alanda kullanılıyor.

  • 46
  • 48
  • 47
  • 48
  • 48
  • 48