Yavuz ve Merve çifti; Günümüzde sosyal medyayı sıkça kullanmaktayız. Artık sosyal medyayı gelir elde etmek için kullananlar da bulunmakta. Bu durum internet kullanıcıları için ek bir gelir kaynağı oluyor. İnterneti faydalı bir şekilde kullanmanın yanı sıra interneti eğlence amacı görenler de yer alıyor. Bu tür insanlardan bazıları seviyeli bir şekilde eğlenirken, bazıları eğlencenin dozunu fazla kaçırarak bazı insanların psikolojik anlamda sorun yaşamasına sebep oluyor. Örnek vermek gerekirse, internet ortamında bir kullanıcı ile sohbet ederken, onun hakkında veya onun projeleri hakkında eleştiri yapılabilir fakat bu eleştiri hakaret içerikli olur ise, hem kullanıcı siber zorbalığa uğramış olur, hem de bu davranıştan dolayı hayatı etkilenebilir. Eleştiri yapmak iyi bir şey fakat eleştirinin de bir seviyesi var, kimseyi üzmeden eleştiri yapmak ve ona tavsiyelerde bulunmak gerekir. Bu bağlamda kullanıcıların iyiliği ve firmalar için çıkarılacak olan yeni kanunu destekliyoruz. Sosyal medyanın bu konuda destek sağlaması dışında bir kullanıcıyı üzüp onun psikolojisini ve sağlığını etkileyen kullanıcılara da ağır cezalar verilmeli. Çünkü sağlık önemli bir durum olmakta, diye ifade etti.
Ayrıca, Yeni internet yasasının maddelerini incelediğimizde günlük erişimi 1 milyondan fazla olan sosyal medya sitelerinin Türkiye’de temsilcilik açmaları zorunlu olacak. Buna ek olarak 1 milyondan fazla kullanıcıya sahip siteler de “Sosyal Ağ Sağlayıcısı” olarak tanımlanacak. Türkiye’de temsilcilik açan firmalar gerçek veya tüzel kişilik olarak temsilcilik açabilecek fakat temsilcinin Türk olma zorunluluğu bulunacak. Eğer ki temsilcilik kurmayan bir firma bulunur ise firmaya ilk olarak 10 milyon TL’ye kadar para cezası uygulanacak. Sonrasında bu ceza 30 milyon TL’ye kadar uygulanacak. Devamında ise 3 aylık reklam çalışmalarını durdurma işlemi uygulanacak. Eğer ki halen bir işlem yapılmamış ise bant genişliği önce %50, sonrasında %90 seviyesine kadar daraltılacak. Sosyal medya siteleri bir kullanıcının özellikle kişilik hakları ile ilgili talebini 48 saat içinde yanıtlamalıdır. Firma bu talebi olumlu veya olumsuz bir şekilde yanıtlamadığı takdirde ceza alacaktır. Sosyal medya için uygulanacak olan bu kanun sayesinde hem sosyal medya sitelerinin bu konuda daha duyarlı olması hem de sosyal medya kullanıcılarının artık daha dikkatli olmasının sağlanacağına inanıyoruz. Bu kanun ile birlikte internet kullanıcıları daha düzenli ve daha seviyeli olacağını düşünüyoruz diye sözlerine devam ettiler.