PTT 5 bin memur alımı sınav sonuçları ne zaman açıklanacağına ilişkin henüz bir takvim bulunmuyor. Buna ilişkin net tarih olmasa işin olsa ekibi olarak sınav sonuçlarının en geç 31 Ağustos tarihine kadar açıklanması bekleniyordu. Ancak sonuçlar erişime henüz açılmadı.
ÜCRET İADESİ NE ZAMAN YAPILACAK?
2018/1 personel alımına yanlış T.C. kimlik numarası beyan ederek sınav ücreti yatıranlar ile ilanda belirtilen şartları taşımadıkları halde sınav ücretini yatırıp sınava başvurmayan adaylara, 01.06.2018 – 31.07.2018 tarihleri arasında sınav ücreti iadesi yapılmış olup sınav ücreti iadesi almayan adaylar için son ödeme tarihi 02.11.2018 mesai sonuna kadar uzatılmıştır. Ödemeler tüm PTT işyerlerinde yapılacaktır.
2018/1 personel alımına yanlış T.C. kimlik numarası beyan ederek başvuru yapan adaylar ile ilanda belirtilen şartları taşımadıkları halde sınav ücretini yatırıp sınava başvurmayan adaylar, 02.11.2018 tarihine kadar tüm PTT iş yerlerinden geçerli bir kimlik belgesini ibraz ederek sınav ücretlerinin iadesini alabileceklerdir.
-Yanlış T.C. kimlik numarası beyan ederek sınav ücreti yatıran adaylar, sınav ücreti iade edilmesi talebine ilişkin dilekçe ve sınav ücreti yatırdığına dair ödeme belgesi ile müracaat etmeleri halinde, gişelerimizden sınav ücreti iadesini alabileceklerdir.
-İlanda belirtilen şartları taşımadıkları halde sınav ücretini yatırıp başvuru yapmayan adaylara, T.C. kimlik numarası yazılı geçerli bir kimlik belgesi ile iade işlemi yapılacaktır.
-Dilekçe vererek ücret iadesi talebinde bulunan adayların dilekçelerine cevap verilmeyecek olup bu ilan ve konuya ilişkin tüm yazı ile duyurular tebliğ niteliğinde olacaktır.