MEB il dışı atama takvimi 2021 burada! İller arası öğretmen tayin başvuruları ne zaman ve nereden yapılır?

İller arası öğretmen tayinleri yoğun ilgi görüyor. 2021 Yılı Öğretmenlerin İller Arası İsteğe ve Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirmelerine İlişkin Duyuru, Milli Eğitim Bakanlığı Personel Müdürlüğü tarafından yayımlandı. Adaylar başvurularını, ''mebbis.meb.gov.tr'' veya ''personel.meb.gov.tr'' adreslerinden yapabilecekler. İller arası tayin başvurusu yapmak isteyenler tarihleri araştırıyor. Peki, iller arası öğretmen tayinleri ne zaman? İşte MEB il dışı atama takvimi 2021...

MEB il dışı atama takvimi 2021 yoğun ilgi görüyor. MEBBİS il dışı tayin başvurularının ne zaman başlayacağı merak konusu oldu. 2021 Yılı Öğretmenlerin İller Arası İsteğe ve Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirmelerine İlişkin Duyuru kapsamında MEB il dışı atama takvimi de yer aldı. Peki, iller arası öğretmen tayinleri ne zaman?

İSTEĞE BAĞLI İL DIŞI ATAMA BAŞVURULARI NE ZAMAN?

İl dışı atama takviminde geçtiğimiz günlerde güncelleme yapıldı. Buna göre 2021 Yılı Öğretmenlerin İller Arası İsteğe ve Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirme İşlemi için başvurular bugün (30 Temmuz) başladı. Başvurular 3 Ağustos'ta sona erecek.

İl dışı ihtiyaç listesi 2021 açıklandı mı? MEBBİS MEM İl dışı ihtiyaç listesi kontenjanları açıklanan iller hangileri?

İL DIŞI ATAMA TAKVİMİ 2021

İL DIŞI ATAMA BAŞVURU ŞARTLARI

1. Adaylığı kaldırılmış olmak,

2. 31 Aralık 2021 tarihi itibarıyla bulundukları ilde en az üç yıllık çalışma süresini tamamlamış olmak,

3. 652 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 4'üncü maddesi kapsamında sözleşmeli öğretmen olarak görev yapmakta iken üç yıllık çalışma süresi sonunda öğretmen kadrosuna atananlar bakımından, bu bölümün 1 ve 2'nci maddesine ek olarak öğretmen kadrosuna atandıkları tarihten itibaren 31 Aralık 2021 tarihi itibarıyla bir yıllık çalışma süresini tamamlamış olmak, şartları aranacaktır.

İL DIŞI ATAMA BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

1. Başvurular, "mebbis.meb.gov.tr" veya "personel.meb.gov.tr" adreslerinde yer alan Elektronik Başvuru Formu doldurulmak suretiyle yapılacaktır.

2. Yer değiştirme isteğinde bulunacak öğretmenler; Elektronik Başvuru Formu'na yansıtılacak kimlik, öğrenim, Bakanlık atama alanı, hizmet süresi, hizmet puanı ve benzeri bilgilerini başvuru yapmadan önce MEBBİS e-Personel Modülünden (Özlük) kontrol ederek yanlış ya da eksik bilgilerinin düzeltilmesini belgeye dayalı olarak eğitim kurumu, ilçe ve il millî eğitim müdürlüklerinden talep edeceklerdir.

3. Atamalar tercih ve hizmet puanı üstünlüğüne göre gerçekleştirilecek olup başvuru kayıt işlemi yapıldıktan sonra hizmet puanlarına etki edecek değişiklikler başvuru sistemine yansımayacağından, ilgililerin hizmet puanına etki edecek değişiklikleri yer değiştirme başvurusunu yapmadan önce tamamlamaları gerekmektedir.

4. İller arası yer değiştirme başvurusunda bulunan öğretmenler, aynı ya da farklı illerden en çok 40 eğitim kurumunu tercih edebilecektir. Bu kapsamda başvuracak öğretmenlere, tercihleri dışında 41'inci seçenek olarak bir ili daha tercih etme hakkı verilecektir.

Ancak 40 eğitim kurumu tercihi tamamlanmadan 41'inci seçenek işaretlenemeyecektir. Bunlardan 41'inci seçeneği işaretleyenler, yalnızca tercih ettiği ildeki boş kalan kontenjanlara hizmet puanı üstünlüğü esasına göre bilgisayar kurasıyla atanacaktır.