İcra Müdürlüğü alımı başvuru şartları nedir?

İcra Müdürlüğü alımı başvuru şartları neler? merak ediliyor. Adalet Bakanlığı, 700 İcra Müdürü ve İcra Müdür Yardımcısı alımı yapıyor. Alıma başvurmak isteyenler, başvuru süreci ile ilgili detayları öğrenmek istiyor.

İcra Müdürlüğü alımı yoğun ilgi görüyor. Adalet Bakanlığı, 700 İcra Müdürü ve İcra Müdür Yardımcısı alımı yapıyor. Alıma başvurmak isteyen adaylar "İcra Müdürlüğü alımı başvuru şartları neler?" sorusunun yanıtını araştırıyor. 

MEMUR ALIMI İLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ.

 

ADALET BAKANLIĞI İCRA MÜDÜRLÜĞÜ ALIMI BAŞVURULARI NE ZAMAN YAPILIR?

Sınav başvuruları 7-14 Kasım tarihlerinde yapılır.

ADALET BAKANLIĞI İCRA MÜDÜRLÜĞÜ ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

a) Türk vatandaşı olmak,

b) Yazılı sınavın yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibariyle otuz beş yaşını doldurmamış olmak, (Doğum tarihi: 01/01/1984 ve daha sonra olanlar)

c) Hukuk fakültesi, adalet meslek yüksek okulu, meslek yüksek okullarının adalet bölümü veya adalet meslek eğitimi ön lisans programı mezunu olmak, öğrenim yabancı ülkede yapılmış ise denklik belgesi almış olmak,

d) Görev yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak,

e) Güvenlik soruşturması ve/veya arşiv araştırması sonucu olumlu olmak,

f) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflâs, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama

veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,

g) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

h) Askerlikle ilgisi bulunmamak veya askerlik çağına gelmemiş olmak ya da askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak şartı aranır.