Jennifer Lopez ışıltısını Türk pırlantalarıyla buluşturdu! Dev iş birliği

Jennifer Lopez, Türkiye merkezli pırlanta markasıyla global marka elçisi olarak el sıkıştı. Los Angeles'ta çekilen kampanya ile duyurulan iş birliği, markanın uluslararası büyüme yolculuğunda dönüm noktası olarak görülüyor.

HABER MERKEZİ

Jennifer Lopez, bir pırlanta markasının tüm dünyadaki yeni marka elçisi oldu. Marka, 22 ülkede 175 mağaza ile uluslararası büyümesini sürdürürken, bu iş birliği bir dünya markası olma yolculuğunda önemli bir adımı temsil ediyor.

Ağustos 2025'te, Avrupa ve Asya'yı kapsayan "Jennifer Lopez Up All Night" turnesi sırasında Jennifer Lopez, zanaatkârlığı cesur, modern tasarımlarla harmanlayan marka ile tanıştı. Markanın pırlantalı mücevher konusundaki sanatkârlığından etkilenen Lopez, bir bağ kurdu. Tesadüfi bir karşılaşma olarak başlayan bu süreç, kısa sürede bir ortaklığa dönüştü ve Jennifer Lopez, marka elçisi oldu.

Los Angeles'ta, Norman Jean Roy tarafından çekilen reklam kampanyası, Lopez'in imzası niteliğindeki karizmasını mücevherlerinin ışıltısıyla buluşturuyor.

Marknın Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş şu ifadeleri kullandı: "Jennifer Lopez gibi, global ölçekte etkisi olan güçlü ve ilham verici bir sanatçıyla çalışmak bizim için son derece heyecan verici. Onun enerjisi ve duruşu, Zen'in vizyonunu ve yarattığı mücevherlerin ruhunu en iyi şekilde yansıtıyor. Bu ortaklık, markamızın uluslararası büyüme hikâyesinde bir kilometre taşı olacak"