Netflix'e reklam mı gelecek, nasıl olacak? sorusu yoğun olarak araştırılıyor. Şirket, ilk kez 200.000 abone kaybettiğini daha önce açıklamıştı. Bunun üzerine Netflix'in yıl sonuna kadar reklam paketini uygulayacağını öne sürdü.
Netflix yöneticileri, çalışanlara; Netflix hesap girişlerinin paylaşılmasına ilişkin baskının yanı sıra reklam destekli bir uygulamanın tanıtımının bu yılın dördüncü çeyreğinde en kısa sürede gelebileceğini söyledi.
Yöneticiler, yılın son üç ayında, başlangıçta belirtilenden daha hızlı bir şekilde, reklam destekli, daha düşük fiyatlı bir abonelik seçeneği sunmayı hedeflediklerini söyledi. Bu da Hastings'in abone kaybını duyururken reklamlı seçeneğin bir veya iki yıl içinde gelebileceğine dair öngörüsünden çok daha kısa sürede yeniliklerin gerçekleşeceği anlamına geliyor.