Instagram'da yüreklere su serpecek özellik! TikTok ile aynı olacak

Instagram'ın son dönemde bir özelliği test ettiği ve bu özellik sayesinde platformun bambaşka bir boyuta bürüneceği iddia ediliyor. Sosyal medya platformu Instagram'ın son dönemde TikTok'ta yer alan özelliğe benzer bir deneyim sunacak bir özelliği test ettiği söyleniyor. Instagram'ın ana şirketi Meta, Reels'in artık insanların Instagram'da geçirdiği zamanın %20'sinden fazlasını oluşturduğunu belirtti. Facebook'ta her türden video, kullanıcıların platformda harcadıkları zamanın %50'sini oluşturuyor.

Instagram'da yüreklere su serpecek özellik! TikTok ile aynı olacak. Instagram'ın yeni bir özelliği test etmeye başladığı konuşuluyor. Instagram, videoyu daha öne ve merkeze getirmek için tasarlandığını söylenen bir özellik geliştiriyor. TikTok'ta ilk dikkat çeken özelliğin tam ekran, dikey bir video olduğunu biliyorsunuz. Bu özelliğin benzerinin Instagram'a da geleceği iddia edildi. Bu özelliğin test edildiği iddialar arasında yer alırken ne zaman kullanıma sunulacağı ise henüz bilinmiyor.

YENİ ÖZELLİK GELİYOR

Instagram, videoyu daha öne ve merkeze getirmek için tasarlandığını söylenen bir özellik geliştiriyor.

Instagram, hikayelerde yeni bir özelliği test ediyor! Artık bıktırmayacak...

Bu özelliğin test edildiği iddialar arasında yer alırken ne zaman kullanıma sunulacağı ise henüz bilinmiyor.

EKLENECEK ÖZELLİK NELERİ KAPSIYOR?

Tam ekran ana sayfa 'feed' testinde, keşif sekmesine, alışverişe ve kendi sayfanıza erişmek için alt gezinme çubuğunu kullanmaya devam edilebilecek. Hesaplar arasında geçiş yapmak, gönderi oluşturmak, bildirimlerinizi kontrol etmek ve mesajlarınıza göz atmak için kullanılan simgeler de önceden olduğu gibi üst kısımda yer alacak.

Instagram logo değişikliğine gitti! İşte yeni logo tasarımı...

Test görüntüsü hikayelerin nerede göründüğünü göstermese de, Instagram'dan bir temsilci, hikayelerin akışının en üstünde kaldığını doğruladı.

Hikayeler'de reklam için daha çok alan bulunduğundan, Instagram için daha büyük bir kazanç aracı olarak öne çıkıyor. Aynı zamanda şirket, Reels'e daha fazla para kazanma seçeneği eklemeyi planlıyor. Reels üzerinden para kazanma çağrısının birkaç yıl içinde gerçekleşeceği tahmin ediliyor.

Meta gibi Google da YouTube Shorts aracılığıyla kısa videoda çalışmalarına devam ediyor. Google'ın geçen haftaki kazanç çağrısında şirket, YouTube Shorts'taki reklamları test etmeye başladığını açıkladı. YouTube Shorts, geçen yıla göre dört kat daha fazla olan günde 30 milyar görüntüleme üretiyor.