Digital signage trendi ile birlikte markaların, mağaza ya da AVM ekranlarından gerçekleştirdikleri yayınlar gün geçtikçe yaygınlaşıyor. Tek merkezden yönetilen çeşitli lokasyonlardaki profesyonel ekran çözümleri ile markalar da artık birer yayıncı haline geldi.
Basılı afişler yerine mağazalarda ya da AVM’lerde konumlandırdıkları profesyonel ekran çözümü markaların, vermek istedikleri mesajı “digital signage” ile paylaşabilme imkânı şimdiden pek çok AVM’de kullanılıyor.
“Digital signage çözümü sizi, ek maliyetler getiren buna karşın işletmenizin mesajlarını doğru, hızlı ve etkin biçimde müşteriye ulaştıramayan verimsiz yöntemlerden kurtararak, görselliğe dayalı ve güncel mesaj akışını sağlar. Müşterinin gözünde marka değerinizi ve itibarınızı yükseltirken, yarattığı teknolojik atmosfer sayesinde, müşterinin geçirdiği zamanı, onu ürünlerinize ve hizmetlerinize daha da yakınlaştırmak için bir avantaja çevirir”
GÖRÜNTÜLEME TEKNOLOJİLERİNDEKİ SON TREND ‘DIGITAL SIGNAGE’
Dijital ekranlar ile kurumlar ve müşteriler arasında interaktif iletişimin yaygınlaştığının ve bu sayede büyük bir kolaylık yakalandığının altını çizen Yılmaz: " Dijital ekran teknolojileri kurum ile müşteri arasında oldukça önemli bir yere sahip. Örneğin; Türkiye'nin herhangi bir noktasındaki bir fastfood zinciri ya da bir tekstil zinciri istediği an Türkiye'nin her noktasına istediği bilgiyi anında iletebilmekte ve fiyatları anında değiştirebilmekte. Günün sonunda, o kurum oraya artık bir personel göndermek zorunda değil. Bu, dijital görüntüleme teknolojilerinin tedarik zinciri, tekstil zinciri gibi sektörlere getirdiği en büyük kolaylık. Dolayısı ile müşterilere de getirdiği en büyük kolaylık, müşteriler artık bu tip değişimleri anında alabildikleri için alışverişlerine de anında bu etkiyi yansıtabilmektedirler. Bu ekranların günümüzde interaktif hale gelmesinden ötürü kurum ile müşteri arasında artık interaktif bir ilişkide gelişmeye başladı. Bunu da günümüzde kullanan çeşitli sektörler mevcut." dedi.
TEK LOKASYONDAN BİRÇOK FARKLI NOKTAYA ONLINE İÇERİK GÖNDERME İMKÂNI
Digital signage'ın kullanıcı dostu ara yüzü ve web tabanlı yönetimi ile istenilen her yerden lokasyon bağımsız yönetimlerin yapılabildiğinin altını çizen iDisplay Proje Satış Sorumlusu Şerif Turan: "Digital signage ile cihazların lokasyon bağımsız biçimde network üzerinden uzaktan yönetimi mümkün. Bu sistem ile hem içerik hem de cihaz kontrolü yapılabiliyor. Aynı zamanda da hem kablolu hem de kablosuz sistemi yönetebiliyoruz. " dedi.
Digital signage çözümleriyle, işletmelerin birden fazla konumda bulunan şube, mağaza ve bayilerine genel yada özel içerik sağlayabildiklerinin altını çizen Turan, konuşmasına şöyle devam etti: “Örneğin, bir giyim markası için işletmenin her mağazasında geçerli olan kampanya bilgileri, bu ekranlar ile müşteriye anında ulaştırılabiliyor. Ulusal kanallarda gösterimde olan reklam filminin tüm mağazalarda belirli aralıklarla gösterilebilmesi, düzenlenen kampanyanın etki alanını artırırken mağaza içerisindeki son teknoloji ekranlar, markanın itibarını da daha yüksek bir seviyeye çekiyor.”
BASIN BÜLTENİ