Paylaşılan görüntüden TC-OZB3 kuyruk numaralı 1. prototipin yerdeyken tam motor gücüne ulaştığı ve hatta afterburner (artyakıcı) açtığı görüldü. Afterburner, genellikle savaş uçakları tarafından aniden yüksek manevra kabiliyetine ve süpersonik hıza ihtiyaç duyulduğu dönemde açılıyor. Uçağın ilk konfügrasyonunda bu özelliğin olmadığını belirten uzmanlar farklı bir motorun kullanıldığını düşünüyor. Bu cihaz, motordan çıkan sıcak gazları yeniden yakarak ek itiş gücü sağlıyor.
Afterburner, genellikle askeri uçaklarda ve bazı süpersonik uçaklarda kullanılıyor. Selçuk Bayraktar tarafından Ağustos 2023'te yaptığı açıklamada "Önümüzdeki yıllarda o varyantını (süpersonik) da tasarlıyoruz. Geliştirme faaliyetleri devam ediyor" demişti.