Twitter, ‘Shops' özelliğini duyurdu: Alışveriş uygulamalarına rakip olacak

Twitter, platformu alışveriş ve e-ticaret uygulamalarına rakip hale getirmesi beklenen ‘Shops' isimli yeni özelliğini duyurdu. Markalar için aktif hale getirilen özelliğin, profilde 50'ye kadar ürünle doldurulabilen bir koleksiyon oluşturulmasını mümkün kılacağı ifade edildi.

Aksam.com.tr

Doğa Yurduneri

Sosyal medya devi Twitter, platformu alışveriş uygulamalarına rakip hale getirmesi beklenen 'Shops' isimli yeni özelliğini kullanıma açtığını duyurdu. Henüz test aşamasında olan özellik, şu an için yalnızca ABD'de uygulama dili İngilizce olan iPhone kullanıcılarının beğenisine sunuldu. 'Shops'un ne zaman yaygın kullanıma açılacağına ilişkin ise detaylı bir bilgi paylaşımında bulunulmadı.

Aktarılan detaylara göre; Twitter Shops, yalnızca marka profilleri için aktif hale getiriliyor. Markalar, yeni özellik sayesinde profillerinde bir koleksiyon oluşturarak bu koleksiyonu profil sayfalarının en üst kısmına sabitleyebiliyor. Koleksiyona, 50'ye kadar ürün eklenebiliyor. Kullanıcılar, bu ürünlere özel bir buton aracılığıyla erişerek ürünleri satın alabiliyor.

TWITTER SHOPS ÖZELLİĞİ İÇİN MARKALARDAN HERHANGİ BİR ÜCRET TALEP EDİLMİYOR

Öte yandan; Twitter, 'Shops' özelliğini aktif hale getiren kullanıcılardan herhangi bir ücret talep edilmeyeceğini dile getirdi. Bununla birlikte; özelliğin, henüz tüm markalara açık olmadığı görüldü. Twitter; özelliğin test aşamasının tamamlanmasının ardından, tüm ülkelerde kullanılabilir hale geleceğine işaret etti.

Netflix, "Peaky Blinders"ın 6. sezon prömiyer tarihini açıkladı