Türk Telekom web sitesinde yaptığı geliştirmelerle görme ve işitme engellilerle disleksi hastalarının teknolojiye erişimini kolaylaştırdı.
Türk Telekom, web sitesinde yaptığı yapay zekâ destekli geliştirmelerle sitenin engelli müşterileri için daha erişebilir olmasını sağlıyor. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, "Herkes için erişilebilir iletişim' ilkesi ve 'insan odaklı' hizmet anlayışımızla engelli bireylerin hayatını kolaylaştıran uygulama ve projeleri hayata geçiriyoruz. Yapay zeka destekli bu geliştirmeler sayesinde görme engelliler görsel betimleme, işitme engelliler işaret dili çevirisi ve disleksi tanısı konmuş bireyler de erişilebilirlik aracı ile sitemizde kolay bir şekilde hizmet alabiliyor. Teknolojiyi toplum faydası adına dönüştürmeye devam edeceğiz" dedi.