Şirketlerin işlerini kolaylaştıran püf noktalar

'Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları'nın firmalara yararları araştırıldı...

İşte dijital ortamda etkili tanıtım yapmak isteyen her ölçekteki şirketin işini kolaylaştıran 10 püf noktası!

Sistem 9,  bu alanın şirketlere sağladığı yararları açıkladı. Türkiye’de dijital yayın ve bilgilendirme ekranı olarak bilinen alanda yüzde 75’lik Pazar payına sahip olduklarını belirten Sistem 9 Pazarlama ve Kurumsal İletişim  Müdürü Harun AKOL, hizmetlerinin firmalara sağladığı yararları 10 maddede şöyle özetliyor:

1-Kurum, kuruluş veya firmalar içerik ve görsellerini dijital ekranlar üzerinden anında güncelleyebiliyor. Ekranları kullanılarak personellerine istedikleri zaman eğitim verebiliyor.

2-Bilgi ve görsellerini ekranlara haftanın her günü ya da günün belli saatlerinde farklı menü veya öğeleri zamanlayarak yansıtabilirler. Müşterilerinin geribildirim, yorum hatta ankete verdiği yanıtları da ekrana yansıtabilirler.
3-Görsel bilgi ekranlarının onlara sunduğu gerçek ve algılanan bekleme sürelerini azaltan özelliğinden yararlanıp, müşteri memnuniyetini arttırıp, marka bilincini pekiştirebilirler.
4- Görsel bilgi ekranlarını birden fazla lokasyonda, görsel tutarlılık ve uyum içinde tek merkezden kontrol edebilirler. Bu ekranları acil mesajlaşma için de kullanabilirler.
5-Görsel bilgi ekranlarının interaktif özelliği sayesinde müşterilerine özel hizmet veya teklifler sunup, onlarla iletişime geçebilir, interaktif yönlendirme seçenekleri sunabilirler.
6- Görsel bilgi ekranları sayesinde, grafik, tasarım, baskı, kâğıt, nakliye gibi giderlerden kurtulup maliyet yüklerini azaltabilirler.
7-Müşteri veya hedef kitlelerine yönelik haber, maç sonucu, hava-yol durumu vb. içerik programlarını, promosyon veya duyurularını görsel bilgi ekranları sayesinde anında iletebilirler. Müşteriye sunacakları benzersiz deneyimle sadakatini arttırabilirler.
8-Görsel bilgi ekranlarının sunduğu yüksek çözünürlüklü hareketli grafikler ve videoları kullanarak daha fazla dikkat çekerek, müşterinin satın alma duygusunu teşvik edebilirler. 
9-Görsel bilgi ekranlarının gücünden yararlanarak yenilikçi zengin içerikli bir tanıtım platformuna kavuşup, müşteriye sunacakları ileri teknolojiye sahip mağaza tasarımları sayesinde onları kolayca içeri çekebilirler.
10- Görsel bilgi ekranları aracılığıyla özel fırsatları veya indirim kuponlarını sunarak, ekranlara bakan kişi sayısını arttırabilirler. Müşterinin paylaştığı fotoğraf, video, sosyal durum ve etiketleri ekranlara yansıtabilirler.