Sosyal paylaşım platformundan yeni hamle... TikTok e-ticarete giriyor

Sosyal paylaşım platformu TikTok, kullanıcılarına, içerik üreticilerin sunduğu ürünleri platformunda doğrudan satın alma imkanı sunacağını duyurdu.

Aksam.com.tr

Çin merkezli sosyal paylaşım platformu TikTok içerik üreticilerine ürünleri için "satın alma" imkanı sunacak. Instagram ve Snapchat tarafından kullanılan bu özellik ile TikTok, ticaretteki açığını kapatmayı hedefliyor.

Aksam.com.tr'nin francetvinfo'dan aktardığı habere göre, markaların e-ticaret etkinliklerini oluşturmalarına olanak tanıyan bir platform olan Shopify ile TikTok arasında Ekim 2020'de başlatılan ortaklığın bir uzantısı olan bu yenilikle satıcılar, TikTok'ta bir mağaza kurabilecek.

Yalnızca Amerika Birleşik Devletleri'nde 100 milyondan fazla kullanıcısı olan platformda yayınlanan videolarına doğrudan ürünlere bağlantılar eklenebilecek.

Buna ek olarak shopify uygulamasından da milyonlarca dolarlık bir kozmetik markası kuran realite kişiliği Kylie Jenner'ın, yeni hizmetleri ilk kullananlardan biri olacağı açıklaması geldi.

Instagram ve Snapchat tarafından kullanılan bu özellik ile Çinli ByteDance grubunun bir yan kuruluşu olan TikTok, içeriğinden para kazanmakta aradaki farkı kapatmayı umuyor.