Netflix, mobil oyun pazarında beklediğini bulamadı! Yüzde 1'den az...

Mobil uygulama analiz şirketi Apptopia'nın hazırladığı yeni bir rapor; Netflix'in, mobil oyun pazarında beklediğini bulamadığını gösterdi. Rapora göre; Netflix abonelerinin yalnızca yüzde 1'inden azı, günlük olarak platformdaki mobil oyunları oynadı.

Aksam.com.tr

Çeviri: Doğa Yurduneri

Mobil uygulama analiz şirketi Apptopia, yayınladığı yeni bir raporda Netflix'in geçen yıl kullanıma sunduğu mobil oyunların kullanıcı oranlarını ortaya çıkardı. Rapora göre; bugüne kadar Netflix abonelerinin yalnızca yüzde 1'inden azı, günlük olarak platformdaki mobil oyunları oynadı. Abonelere ücretsiz olan mobil oyunların, günlük bazda ortalama 1,7 milyon kullanıcıya ulaşabildiği görüldü. Dijital yayın devinin, dünya genelinde toplam 221 milyon abonesi olduğu biliniyordu.

Aksam.com.tr'nin CNBC'den aktardığı habere göre; kullanıcılar, mobil oyunları bu zamana dek 23,3 milyon kez indirdi. "Roblox" ve "Among Us" gibi popüler mobil oyunların toplam indirilme sayısı ise 100 milyonun üzerindeydi.

NETFLIX, MOBİL OYUN SAYISINI 50'YE ÇIKARMAYI HEDEFLİYOR

Netflix, ilk kez geçen yıl mobil oyunları kullanıma sunmuştu. Toplamda 5 mobil oyunla yola çıkan platform, güncel olarak bünyesindeki mobil oyun sayısını 24'e çıkardı. Bu oyunlar arasında, 'Exploding Kittens' ve 'Stranger Things: 1984'ün de yer aldığı ifade edildi.

Öte yandan şirket, bünyesindeki mobil oyun sayısını bu yıl sonuna kadar 50'ye çıkarmayı hedefliyor. Yılın ikinci çeyreğinde toplam 970 bin abone kaybeden ve bugüne kadar bir çeyrekte gördüğü en büyük abone kaybını deneyimleyen platformun, bu hamlesiyle yeni aboneler kazanmayı amaçladığı tahmin ediliyor.