Müşteri deneyimini merkeze aldı

Türk Telekom, müşteri deneyimini merkeze alan uygulamalarıyla mobilde son 12 ayda 2.5 milyonun üzerinde faturalı net abone kazanarak rekor kırdı.

AKŞAM GAZETESİ

Türk Telekom, müşteri memnuniyetini büyüme stratejisinin merkezine alarak bireysel ve kurumsal müşterilerine yenilikçi çözümler sunuyor.

2.5 MİLYONA ULAŞTI

Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, "Hayatın her alanında müşterilerimize fayda sağlıyoruz. Bu anlayışın en önemli örneklerinden biri olan Türk Telekom Prime ile kahveden seyahate, e-ticaretten dijital servislere, bol GB'lı tarifelerden yüksek hızlı fiber internet paketlerine kadar ayrıcalıklı bir dünya sunuyoruz" dedi. Yılın ilk yarısında toplam abone sayısını 54.2 milyona çıkaran Türk Telekom, mobilde 28.5 milyon kullanıcıya ulaştı. Son 12 ayda 2.5 milyonun üzerinde faturalı net abone kazanarak tarihi bir rekor kırdıklarını vurgulayan Özden, "Bu güçlü sonuçlar müşteri deneyimi vizyonumuzun en somut yansımasıdır. Faturalı segmentte elde edilen rekor büyüme, doğru stratejimizin sürdürülebilir değere dönüştüğünü gösteriyor" diye konuştu.