Aylık 400 milyon kişiye erişen Instagram’ın bu denli popüler bir sosyal medya platformu haline gelmesinde en önemli nedenlerden birisi, Snapchat ile insanların tanıştığı hikaye özelliği olmuştu. Ancak ilk günkü özellikleri ile sınırlı kalmayıp, hikayelerin içinde anket, GIF ya da puanlama gibi farklı ve kullanıcı arası etkileşimi arttıran inovatif özelliklerin sıkça gelmesi de Instagram kullanıcılarını memnun eden detaylardan.
Instagram’ın hikayeler için tanıttığı son yenilik: Soru alma
Diğer Instagram hikayeler özellikleri gibi son derece şık bir tasarımla gelen soru alma özelliği, hikayelerin görsel bütünlüğünü bozan bir yapıda değil ve diğer tüm hikaye bileşenleri gibi boyut olarak ayarlanabiliyor. Yaratıcı hikaye kurgularında da yerinin güçlü olacağı kanısına ulaşabiliriz.
Instagram hikayelerde nasıl soru alabilirsiniz?
Instagram hikayelerinde soru yanıtlamak içinse tek yapmanız gereken, takip ettiğiniz hesapların paylaştığı soru alma butonunun altındaki kısma yanıtınızı yazmanız.
Markalar için Instagram hikayelerinde soru alma özelliği ne ifade ediyor?
Soru alma özelliği ile ürün ve hizmetlerle ilgilenen takipçi kitlesine dokunmak, çok daha kolay olabilir. Şimdiden birçok kurumsal marka, Instagram takipçilerine Instagram hikayelerin sunduğu bu son özelliği kullanarak ulaşma adına yaratıcı dijital kampanya stratejileri araştırıyor. Yakın zamanda bunun örneklerini göreceğiz. Sosyal medya ajansı Crovu.co araştırmalarına göre İnsagram köklü yenilikler yapmaya devam edecek.