Evlerin salonuna yerli TV'yle giriyor

Yerli TV üreticisi Sunny, yabancı markaların hakim olduğu Türkiye TV pazarındaki payını artırıyor. Sunny Yönetim Kurulu Başkanı Atmaca, “Mutfaklardan sonra evlerin salonuna yerleşiyoruz” diyor.

Türkiye'ye walkman'i ilk getiren şirket olan Atmaca Holding, Sunny markasıyla girdiği TV pazarında her geçen gün büyüyor. Esenyurt'taki 110 bin metrekarelik fabrikasında yıllık 3 milyon adet üretim kapasitesine sahip marka, bu yıl 1 milyon adet TV üretip yurtiçi ve yurtdışına satmayı planlıyor. Büyük ekranlı televizyonlarda pazar payını yüzde 10'a çıkaran marka, yeni çıkaracakları OLED televizyonlarla da iç pazardaki payını yükseltecek.

PAZAR HACMİ 3.5 MİLYON

Tüketicinin son 5 yılda TV kullanım alışkanlıklarının değiştiğine değinen Atmaca Holding Yönetim Kurulu Başkanı Adem Atmaca, "50 inç ve üzeri televizyon pazarındaki gücümüzü artırdık. Eskiden evlerin mutfaklarında ve ikinci odalarında kullanılan Sunny TV'ler, artık oturma salonlarına girmeye başladı. Türkiye'de yılda 3.5 milyon TV satılıyor. Biz de bu pazardaki payımızı artıracağız" dedi.

2.5 MİLYON DOLARLIK YATIRIM

Bu sene 45. yılı geride bırakan marka 2024'te yeni ürünlerini de tüketiciyle buluşturacak. Bundan sonraki hedeflerinin markalarını premium ürün algısıyla pekiştirmek olduğunu belirten Adem Atmaca, televizyon grubuna QLED televizyonları ekleyeceklerini dile getirdi. Atmaca sözlerini şöyle sürdürdü: "2025'te piyasada olacak OLED TV'ler için üretim tesisimize 2.5 milyon dolar yatırım yaptık."