Buna göre; 2017’de en çok 15 Temmuz’da konuştuk, 29 Ekim’de internete girdik. BiP kullanıcıları en fazla mesajı 17 Aralık’ta gönderirken TV+ izleme süreleri en uzun gece olan 21 Aralık’ta zirve yaptı. Her şeyi internetten yaptıran Lifecell’de en çok BİP kullanıldı, Lifecell’liler en çok datayı TV+ ile tüketti. En popüler uygulamalar arasında yer alan fizy’de Tarkan’ın Yolla şarkısı zirveye oturdu. 400’e yakın dergi ve gazeteyi tek bir platformda buluşturan Dergilik’te ise yıl boyunca en fazla mizah yayınları okundu.
Dijital operatör Turkcell, 2017’nin en popülerlerini açıkladı. Milyonların severek kullandığı Turkcell uygulamalarında yıl sonu değerlendirme sonuçları ilgi çekti.
İnternet kullanımı 29 Ekim’de rekor kırdı
BiP mesajları ilk kez SMS’i geçti
Lifecell’de BiP ve TV+, Dergilik’te mizah zirvede
fizy’de Tarkan, ‘Yolla’ ile en çok dinlenen şarkı
Türkiye’nin arama motoru 3 milyon indirmeyi geçti
Yılın en büyük sürprizi, Turkcell’in geliştirdiği Türkiye’nin arama motoru Yaani oldu. Türkçeyi çok iyi anlayan ve yerel aramalar konusunda en yakın sonuçları sunan nazar boncuğu simgeli Yaani, lansmandan yalnızca iki hafta sonra 3 milyon kullanıcıya ulaşarak büyük bir rekor kırdı. Yaani’de kullanıcılar en çok e-okul, Tarkan ve Ampute Milli Takımı kelimelerini aradı. Turkcell’in milli ödeme sistemi Paycell üzerinden en çok işlem yapılan gün ise Cuma olarak kayıtlara geçti.