Fenerbahçe'de yönetim harıl harıl Mesut Özil transferi için çalışıyor. Sarı-lacivertliler, "rüya gibi" görünen transferi gerçekleştirmek için ayağı yere basan bir strateji belirlemiş durumda. Üstelik, yüksek maliyetin üstesinden gelebilmek için Mesut Özil cephesi de mesai yapıyor.
Arsenal'den yıllık 10 milyon euroya yakın (95 milyon TL) bir miktarı kasasına koyan Mesut Özil'in maliyeti nasıl karşılanır? Fenerbahçe yönetimi formüller üretmiş durumda... İşte o detaylar...
Fanatik'in haberine göre, Ali Koç ve ekibi bu transferi sportif başarılara gidecek bir hamleden çok, kulübün mali anlamda nefes alabileceği bir milat olarak görüyor. Sarı-lacivertlilerin temel planı, Mesut Özil aracılığıyla dünyaya açılmak.
Asıl amaç; Mesut'un atacağı goller, yapacağı asistlerden çok, iki büyük markayı birleştirerek yeni bir vizyon belirlemek. Bu büyük planın ilk aşaması forma satışı.
"DELİ GİBİ" FORMA SATIŞI!
Fenerbahçe, tüm dünyada 1 milyon adet forma satış rakamı amaçlıyor. Arsenal ile Mesut Özil arasında resmi sözleşme imzalandığı günden bu yana forması en fazla satılan oyuncu hala Mesut. Fenerbahçe bu veriyi ıskalamıyor.
Planın ikinci aşamasında mağazacılık faaliyetleri yatıyor. Fenerbahçe, Mesut Özil markasından ve sosyal medya hesaplarından büyük beklenti içinde.
Mesut'un kişisel sosyal medya hesapları 100 milyon sınırına dayanmış durumda. Solak yıldız, Instagram'da 22.6, Twitter'da 25.3, Facebook'ta 37.6 milyon takipçiye sahip.
BÜYÜK FIRSAT
Özil, YouTube ve diğer mecralarla birlikte toplamda 100 milyon kişiye ulaşıyor. Fenerbahçe bu erişimi büyük bir fırsat olarak görüyor.
Mesut Özil'in, M10 markası ile birlikte Fenerium ürünlerinin yıldız futbolcunun hitap ettiği coğrafyalara pazarlanması amaçlanıyor.
HEDEF EZELİ RAKİP GALATASARAY!
Mesut Özil sayesinde yeni taraftar kitleleri kazanmak amacında olan Fenerbahçe, ezeli rakip Galatasaray'ın özellikle müslüman coğrafyadaki hegemonyasını da kırmak istiyor.