HABER MERKEZİ
Süper Lig ekibi RAMS Başakşehir, eski oyuncusu Edin Visca'yı renklerine bağladı.
Kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Çünkü herkes bir gün evine döner. uvana hoş geldin Edin!" notu düşüldü.
Turuncu-lacivertliler, Bosnalı futbolcuyla 1 yıllık sözleşme imzaladı.
Başakşehir'in açıklaması:
Kulübümüz, Edin Vişça ile anlaşma sağladı.
Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
2011'de başlayan hikâyemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı.
Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için...