Turkcell Mağazaları’ndaki dönüşümün ilk adımı olan bu projenin Türkiye’de bir ilk olduğunu belirten Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, “Daha önce mağazalarımızda işlemler masaüstü bilgisayarlar üzerinden yapılabiliyordu. İşlem için gelen müşterilerimiz, bilgisayarın boşalmasını bekliyordu. Şimdi ise müşterilerimiz mağazaya girdiğinde bir arkadaşımız tabletiyle yanına gidecek ve hızlıca işlemini gerçekleştirecek” dedi.
Mağazalarında büyük bir dönüşümün ilk adımını 20 milyon liralık yatırımla atan Turkcell, müşterilerinin sıra beklemeden işlemlerini hemen yapması için Türkiye’de bir ilke imza attı. Ülke geneline yayılan 1030 Turkcell İletişim Merkezi’nde çalışan 5 bin kişiye cihaz satışından numara taşımaya, sabit internet aboneliğinden GSM aboneliğine kadar her işlemi tabletten yapabilecek eğitimi veren ve onları tabletle donatan Turkcell, en uzun işlem süresi olan cihaz satışındaki işlem süresini yüzde 30 azaltmayı başardı. Sektörde bir ilk olan bu dönüşüm sayesinde Turkcell Mağazası’na giren müşterinin yanına bir çalışan gidecek ve başka bir yere yönlendirmeden işlemini hemen orada yapacak.
Dönüşümün ilk adımı müşteri odaklı
Mağazalardaki büyük dönüşümün ilk adımında müşteriye odaklandıklarını söyleyen Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, “Öncelikle daha iyi hizmet verebilmek için bilgi ve teknolojik altyapımızı yeniliyoruz. Önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde mağazalarımızdaki dönüşümü tamamlamayı planlıyoruz” dedi. Dönüşüm öncesinde bayiye gelen müşterilerin hat açma kapama, abonelik, numara taşıma, cihaz satışı gibi işlemlerin sadece bayide bulunan bilgisayarlar üzerinden yapılabildiğini anlatan Murat Erkan, “Hayata geçirdiğimiz bu projeyle tüm işlemler tabletten yapılabilecek. Sektörü ilklerle tanıştıran Turkcell, mağazacılıkta da bir ilki gerçekleştirdi” diye konuştu.