Türk Telekom, IPRA Golden World Awards’a layık görüldü

Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk Telekom, Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından dağıtılan, dünyanın en prestijli halkla ilişkiler ödülü olan ‘IPRA Golden World Awards 2016’da ‘Medya İlişkileri’ kategorisinde büyük ödüle layık görüldü. Türk Telekom, 2016 yılı başında; mobil, internet, telefon ve TV hizmetlerini tek marka çatısı altında birleştirme ve yeni marka kimliğini tanıtma amacıyla gerçekleştirdiği basın iletişimi çalışmalarıyla ödülün sahibi oldu.

Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk Telekom, Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından 25 yıldır dağıtılan ve ‘dünyanın en prestijli halkla ilişkiler ödülü’ kabul edilen ‘Golden World Awards’un sahibi oldu.

Hizmetlerini Türk Telekom tek markası altında  bir araya getirerek ‘Türkiye’nin en büyük marka dönüşümü’nü gerçekleştiren Türk Telekom, yenilenen marka kimliğini tanıtmak amacıyla yaptığı basın iletişimi ile ‘Golden World Awards 2016’da ‘Medya İlişkileri’ kategorisinde büyük ödüle layık görüldü.  ‘Golden World Awards’ ödülleri 5 Kasım 2016, Cumartesi akşamı Doha, Katar’da düzenlenecek olan törende sahiplerine teslim edilecek.

Gerçekleştirdikleri marka dönüşümünün sadece Türk Telekom için değil, Türk telekomünikasyon sektörü için de bir mihenk taşı olduğunun altını çizen Türk Telekom Yatırımcı İlişkileri ve Kurumsal İlişkiler Kıdemli Direktörü Onur Öz, “Yenilenen marka kimliğimizin tanıtımı kapsamında yürüttüğümüz iletişim çalışmalarımızı, halkla ilişkiler alanında dünyanın en saygın ödülü olan Golden World Awards ile taçlandırmanın gururunu yaşıyoruz. Golden World Awards, dünyanın dört bir yanından alanında uzman iletişimcinin değerlendirmesi sonucu veriliyor. Layık görüldüğümüz bu ödül,  Türkiye’nin en büyük marka dönüşümünün iletişim çalışmalarının halka ulaştığının ve sadece Türkiye’de değil dünya çapında da yankı bulduğunun en büyük kanıtı.” dedi. 

Türk Telekom’un toplumun her kesimine dokunan yenilikçi ürün ve hizmetlerinin kamuoyuna ve tüm paydaşlara tanıtılmasında yaratıcı halkla ilişkiler projeleri üretmeyi önemsediklerini belirten Öz: “Türkiye’nin iletişim ve eğlence teknolojileri lideri olarak, markamızın özünü oluşturan canlılığı, dinamizmi, cesareti ve hayal gücünü yansıtan iletişim çalışmalarımız devam edecek. Türkiye’nin lider dijital müzik platformu Türk Telekom Müzik, dijital oyun platformumuz Playstore, Türkiye’nin en geniş eğitim içeriğine sahip online eğitim platformumuz Vitamin, UEFA özel yayın haklarına sahip TV platformumuz Tivibu ve  Türkiye’nin operatörler arası ilk internet tabanlı ses ve mesajlaşma servisi Wirofon’un yanı sıra iletişim ve eğlence teknolojileri alanında yenilikçi ürün ve servislerimizin iletişimini hız kesmeden sürdüreceğiz.” dedi.