İz İletişim’e üç yeni müşteri

Philip Morris/Sabancı, Red Bull ve Vakıf Katılım da İz İletişim’i tercih etti

Bu yıl 6. yaşını kutlamaya hazırlanan İz İletişim, istikrarlı büyümesini sürdürüyor. En son Kasım 2015’te DeFacto’nun iletişim danışmanlığını üstlenen İz İletişim, 2016’ya da hızlı bir giriş yaparak müşteri portföyüne 3 yeni isim ekledi.  

Katılım bankacılığını vakıf kültürüyle harmanlayarak sektöre yeni bir soluk getiren Vakıf Katılım;  enerji içeceği sektörünün lideri Red Bull ve 1994 yılından bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren Philip Morris/Sabancı, Mart 2016 itibariyle İz İletişim ile çalışmaya başladı. 

İz İletişim yeni müşterilerine de CEO / lider iletişimi, stratejik iletişim,  medya ilişkileri, gündem yönetimi, ürün iletişimi ve kriz iletişimi alanlarında danışmanlık hizmeti verecek.

İz İletişim’in diğer müşterileri arasında Turkcell ve Turkcell grup şirketlerinin yanı sıra Mercedes-Benz Türk, VakıfBank, Genel Enerji, DeFacto, ve Nuvia yer alıyor.