Gündemi sadece tek bir gazeteden veya bir kaynaktan değil yerel ve yabancı birçok kaynaktan takip etmek isteyenler aradıklarını dijital dünyada buluyor. O dijital dünya, insanlara neredeyse sonsuz diyebileceğimiz bilgi kaynağı sunuyor.
Leon İstanbul İletişim Danışmanlığı Yöneticisi Remzi Kalafat, “Dijital dünyanın sunduğu bu fırsatlar firmaları da bu alanda var olmaya mecbur kılıyor. Artık insanlar bir ürün, bir hizmet ve bir servis almak istediklerinde başta Google olmak üzere arama motorlarında almak istedikleri ürünü veya hizmeti sorguluyorlar. Firmaların sunduğu ürünler ve hizmetlerle ilgili Google indexlerinde ve ilgili sitelerde buldukları içerikler tüketicinin bu ürünü veya hizmeti almasında belirleyici oluyor.” diyor.
Kalafat, “arama motorlarına şirketiniz ve haberde geçen ürünlerinizle ilgili bir kelime, konu başlığı ve haber arandığında potansiyel müşteriniz bu sitelerde yayınlanan haberlerle karşılaşır.” diye sözlerine ekledi.