Geçmişten günümüze katlanarak büyüyen bu sektörün Türkiye’de uluslararası planlanan en büyük fuarı Exponatura’15, 15-18 Ekim tarihleri arasında ziyaretçileriyle buluşmaya hazırlanıyor. Tureks Uluslararası Fuarcılık tarafından bu yıl yedincisi düzenlenecek olan fuarda 1.620 bin ürünle 185 firma yer alacak. Eczanelerden, marketlere; organik ürün alıcılarından aktarlara, doğal ürün üreticilerinden ithalatçılarına kadar geniş bir ticari hedef kitlesine sahip olan fuar, bu yıl iş fırsatlarını maksimum düzeye taşımak, katılımcılar ve alıcılar için verimli bir iş platformu oluşturmak adına B2B online sistem başvuruları ve randevu sistemini başlattı. B2B Online Sistem’i kullanarak ziyaretçiler görüşmek istedikleri katılımcıları filtreleyip, tercih edilen bir zaman dilimi için görüşme talebi gönderebilecekler. Sistem, ziyaretçilerin fuar öncesi ilgi alanlarını oluşturan firmalardan randevu alarak, görüşme takvimlerini planlamalarını ve daha çok kişi ile görüşmelerini bu sayede de fuardan daha fazla verim alabilmelerini sağlayacak. www.exponatura.net sayfasından B2B Online sistem hakkındaki tüm detaylara ulaşılarak başvurular yapılabilmektedir.
İstanbul Fuar Merkezi’nde (Yeşilköy) düzenlenecek olan fuar kapsamında bu yıl, “Doğal, Organik ve Sağlıklı Ürünler Sektörünün Geleceği” başlığı altında da bir konferans düzenlenecek. Büyük bir potansiyele sahip Türkiye’de Doğal, Organik ve Sağlıklı Ürünler sektörünün kapsadığı tüm alanlarda geniş yelpazede değerlendirilmesini sağlamak amacıyla üretici, devlet, akademisyen, dernek, birlik, eczaneler, güzellik merkezleri, aktarlar ve büyük süpermarketler konferans kapsamında bir araya gelecek.
Gıda Üreticileri ve Satıcıları, Doğal Ürün ve İthalatçıları, Eczaneler, Terapistler, Marketler, Doğal Ürün Mağazaları, Çiftlik Ürün Mağazaları, Organik Ürün Alıcıları, Sağlık Ürünleri Mağazaları, Kozmetik Mağazaları, Sağlık Merkezleri, Spor Merkezleri, Profesyonel Spor Kulüpleri, Güzellik Salonları, Hammadde Üreticileri ve Alıcıları, Distribütörler, İthalat ve İhracat Yapanlar, Zayıflama Merkezleri, Spa Salonları, Oteller, Restoran ve Kafeteryalar, Gıda Toptancıları vb birçok kurum ve işletmeler B2B sistem üzerinden ilgili oldukları firmadan randevu alabilecekler. Yapılan bütün başvurular Tureks Uluslararası Fuarcılık tarafından değerlendirilecek olup, B2B Online randevu sistemi fuar sonuna kadar devam edecektir.
Exponatura, Türkiye’nin Organik Ürünlerini Dünya ile Tanıştırıyor
Doğal, Organik Ve Sağlıklı Ürünler Sektörünün Geleceği
Ayrıca “Bölgesel Kalkınma Perspektifinde GAP’ta Organik Tarım Küme Yaklaşımı”nın değerlendirileceği bölümde de GAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanı Sadrettin Karahocagil oturum başkanlığının yanı sıra GAP’ta Organik Tarım Küme Yaklaşımını paylaşacak. Türkiye’nin kalkınmasında önemli projelerden biri olan GAP’ta Organik Tarım Küme Yaklaşımının değerlendireceği oturumda; GAP Bölgesinde Sivil Toplum Perspektifinde Organik Nar Üretimini GAP EKODER (GAP Ekolojik Tarımsal Kalkınma ve Sosyal Dayanışma Derneği) Başkanı Eczacı Medet Abbasoğlu, GAP Bölgesinde Organik Arıcılık ve İleriye Dönük Planlamalarını Şırnak Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Habip Aşan ve Sektörel Olarak GAP Bölgesinde Organik Zeytinciliğini Harran Üniversitesi Ziraat Fakültesi Bahçe Bitkileri Bölümü Yrd. Doç. Dr. Ebru Sakar değerlendirecek.
Prof.Dr. İbrahim Adnan Saraçoğlu’nun başkanlığını yapacağı “Doğal ve Organik Kozmetikler” başlıklı oturumda da; Doğal-Organik Ürün Terminolojisi değerlendirmek üzere KÜAD (Kozmetik Üreticileri ve Araştırmacıları Derneği) Başkanı Kimyager Levent Kahrıman, Kozmetik Ürünlerin Güvenliliğini değerlendirmek üzere Cosming Laboratuvar Yüksek Kimyageri Aylin Uğur, Kozmetik Ekstraktların Elde Ediliş Yöntemlerini değerlendirmek üzere Mersin Üniversitesi Kimya Bölümü Yrd.Doç.Dr.Göktürk Avşar da yer alacak. Sektörde öne çıkan ürünlerinde görüşüleceği konferansta, Dr. Oya Yalçın’da; Anti- Aging ve Sağlıklı yaşam için gerekli olan iyonize Alkali Suyun önemini dinleyicileriyle paylaşacak.
BASIN BÜLTENİ