Defne Telekomünikasyon, 22-25 Şubat 2016 tarihleri arasında Barselona’da düzenlenen Mobil Dünya Kongresi’nde (MWC) 10’uncu kez boy gösterirken, üç yeni ürününü mobil operatörlerin beğenisine sundu.
“AMACIMIZ ALANIMIZDA EN ÇOK TERCİH EDİLİR MARKA OLMAK”
Fuarla ilgili konuşan Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu, “Mobil dünyanın gelecekte gideceği yönü tahmin etmek ve çözümlerimiz için dünyanın farklı bölgelerinden gelen mobil sektörün önde gelen isimleriyle temasa geçip fikir alışverişinde bulunmak bizim için çok önemli” dedi. Haliloğlu ayrıca, sayılı Türk firmasının yer aldığı GSMA Mobil Dünya Kongresi’ne 10 yıldır aralıksız katıldıklarını ve ana amaçlarının yurtdışı operatör ve servis sağlayıcıları arasında Defne markasının bilinirliğini arttırarak, katma değerli servis çözümleri alanında en fazla tercih edilir marka olmak olduğunu belirtti.
AKILLI MOBİL PAZARLAMA PLATFORMU BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
Defne’nin fuarda görücüye çıkardığı ana ürün “Akıllı Mobil Pazarlama Platform” oldu. Bu yeni çözüm, şebekedeki tüm noktalardan gerçek zamanlı olarak abonelerin yaptıkları işlemlere ait tüm verileri toplayarak davranışsal ve işlemsel olarak analiz ediyor. Bu sayede, doğru aboneyle en uygun hizmet teklifini otomatik eşleştirip doğru yerde ve doğru zamanda, kişiselleştirilmiş iletişim kanalları (SMS, USSD, IVR) üzerinden iletebiliyor.
Akıllı Mobil Pazarlama Platformu ayrıca, mobil operatörlerin kendi servislerini abonelerine daha etkili biçimde pazarlamasını sağlarken, tahmine dayalı analitik fonksiyonu ile belli segmentlerdeki mobil abonelere yönelik yeni ve inovatif servis paketleri ve kampanyaları da öneriyor. Mobil operatörler servis kampanyalarını Defne’nin Akıllı Mobil Pazarlama Platformu üzerinden abonelerine sunarak hem müşteri memnuniyetini hem de abone başına düşen gelirlerini arttırabilecekler.
PARTNER VE SERVİS ENTEGRASYON YÖNETİMİ MODÜLÜ CİDDİ TASARRUF SAĞLIYOR
Defne Telekomünikasyon fuarda, mobil operatörlere gelişmiş servis sunumu (SDP) ve partner yönetimi özellikleri sunan “Partner ve Servis Entegrasyon Yönetimi Modülü (Partner and Service Management Solution)”nü de ziyaretçilerin beğenisine sundu. Defne’nin Partner ve Servis Entegrasyon Yönetimi Modülü mobil operatörlerin partner ilişkileri yönetimi ile ilgili süreçlerinin verimliliğini arttırırken, operasyonel maliyetlerini de düşürmelerini sağlıyor. Bu ürün hali hazırda Asya-Pasifik bölgesinde önde gelen mobil operatör ağlarından birinde kullanılıyor ve partnerlere ait yenilikçi katma değerli servislerin pazara sunulmasındaki zamanı hayli azaltıyor. Çözümün kolay kullanımlı Web Servis/GUI ara yüzleri partnerlerin iletişim ağına erişimini kolaylaştırıyor ve servislerin abonelere sunumunu hızlandırıyor. Modül aynı zamanda mobil operatörlerin partner yönetimi, koordinasyonu, destek ve kontrolleri, ile partner servislerinin kolay sunumu için gelişmiş fonksiyonlar sunuyor.
ULUSLARARASI TRAFİK YÖNLENDİRİCİSİ NİSAN 2016’DA OPERASYONDA
Defne Telekomünikasyon’un fuarda tanıttığı bir diğer çözümü ise “Uluslararası Trafik Yönlendiricisi (International Traffic Router)” oldu. Uluslararası Trafik Yönlendiricisi çözümü mobil operatörlerin iletişim ağlarına gelen çağrıları otomatik ve akıllı bir şekilde engellemelerini (call screening) ve aynı zamanda uluslararası çağrı trafiğini maliyet, kalite ve trafik hacmi veya seçilen parametrelerin bir kombinasyonuna dayalı olarak alternatif ağlara yönlendirmelerini sağlıyor. Sistem aynı zamanda operatörlerin sahtekarlık yönetim sistemleri ile entegre olarak kara liste numaralardan gelen çağrıları engellemek için de kullanılabiliyor. Defne’nin bu çözümü ile mobil operatörler, otomatik olarak şebeke yönetim personeli tarafından tanımlanmış kriterlere bağlı kalarak çağrıları en ideal şekilde engelleyebilecek ve uluslararası çağrı trafiğini en uygun şekilde yönlendirebilecekler. Mobil operatörler bu çözüm ile uluslararası çağrı trafiğini en düşük maliyetli operatörler üzerinden taşıyarak ve şebeke yönetim personel ihtiyaçlarını azaltarak operasyonel giderlerini düşürebilecekler.
Avrupa’da bir mobil operatör 2016 Nisan ayı itibari ile bu çözümü kullanarak abonelerine hizmet vermeye başlayacak.
Defne Telekomünikasyon Hakkında:
Kurulduğu 1996 yılından itibaren iletişim ağları için telekom çözümleri, yazılım ürünleri ve hizmetler sağlayan Defne, kendi dalında önde gelen global bir firmadır. Defne’nin sunduğu yenilikçi çözümler abone deneyimini arttırırken, mobil operatörlerin ve servis sağlayıcılarının her potansiyel çağrıyı başarıyla sonlandırarak gelire dönüştürmelerini sağlar. Farklılaşmış yenilikçi ürün portföyüyle çağrı tamamlama, mesajlaşma, mobil pazarlama, roaming, filtreleme ve OSS çözümleri sunan Defne, ürünlerini profesyonel ve yönetilen servis hizmetleriyle destekler.Orta Asya’dan Orta Doğu’ya, Asya-Pasifik Bölgesi’nden Afrika’ya, Avrupa’dan Güney Amerika’ya 20’den fazla ülkede 500 milyon üzerinde aboneye servis veren 25’ten fazla mobil operatör, Defne’nin çözümleri ve hizmetleri ile abone sadakatini ve yıllık gelirlerini arttırmaktalar. Yetenekli insan kaynaklarının zenginliği ve IN, IVR, mesajlaşma alanlarındaki uzmanlığı, Defne’ye mevcut müşteri altyapısı ile hızla entegre olabilecek güvenilir ve ölçeklenebilir çözümler sunma imkânı verir.Şirket merkezi İstanbul, Türkiye’de bulunan Defne’nin Dubai, BAE ve Yeni Delhi, Hindistan'da da ofisleri bulunmaktadır. Defne birden fazla yılda Deloitte Teknoloji Fast 500 EMEA ve Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye programlarında sıralamaya girmiştir. Defne ve çözümleri hakkında detaylı bilgi için www.defne.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.