Röportaj: Büşra Kamış
Mobil uygulamaların e-ticarette alıcıya ve satıcıya düşük maliyetli imkanlar sunması hakkında konuşan Gittigiyor.com'un Pazarlama Direktörü Feyza Dereli: “Mobil bizim için 2016'nın trendlerinden biri. 2015'in rakamlarına baktığımızda biz mobil tarafta yüzde 37 gibi bir oranda büyüdük ve şu anda geldiğimiz noktada mobil trafiğimizin payı yüzde 60'larda. Fakat baktığınızda mobildeki deneyim, yani kullanıcının alışverişini mobilde sonlandırabilmesi aslında web'teki kadar kolay değil. Biz o trafiğin alışverişe dönmesini istiyoruz. Responsive projemizi hayata geçirdik.
Kullanıcı hangi cihazdan Gittigidiyor'u ziyaret ederse cihazın çözünürlüğüne göre web sitesi uyarlanıyor. Dolayısıyla bu satışa dönme oranında ciddi bir fark yarattı.” dedi.
Web'te mobil ödemeyi daha kolay hale getirmeyi amaçladıklarını da belirten Dereli, "VISA ile beraber çalıştığımız kredi kartı saklama projemiz var. Böylece kullanıcı her mobil alışverişinde 16 haneli kredi kartı numarasını girmek zorunda kalmayacak. Sadece şifresini ya da 3 haneli güvenlik kodunu girerek alışverişini tamamlayacak." diye konuştu.