Tüketiciler Birliği Başkanı Mahmut Şahin, tüketicilerin araç servislerinde iş bittikten sonra ne istenirse ödemek zorunda bırakıldığını ifade ederek, " Garanti kapsamının dışına çıkmamak için yetkili servise giden tüketici kat kat ücret ödemekle yüz yüze kalıyor." dedi.
Şahin yaptığı açıklamada, otomotiv sektörünün Türkiye'de en çok iş yoğunluğunun yaşandığı alanların başında geldiğini söyledi.
Şahin, bu durumunun tüketiciyi yakından ilgilendirdiğini dile getirerek, "Çok ciddi oranlarda para akışı olan bir yer. İnsanlar bir seferlik tamiratta binlerce lirasını buralara bırakıyor. Ancak bazı art niyetli olduğunu düşündüğümüz uygulamalar yapılıyor. Bunlardan en rahatsız edeni de yetkili servislerin vatandaşların mağduriyetlerini ve çekincelerini fırsat bilip, fahiş oranlarda para talebinde bulunması. Bu konuda çok fazla şikayet alıyoruz." dedi.