Yeni Volkswagen Golf’te düğmeler kalkıyor

Alman otomotiv devi Volkswagen 8. nesil Golf için geriye dönük bir tasarıma başvuracak. Aracın geleneksel tasarımını korumak için sadeleştirmeye gidecek olan Volkswagen, en büyük değişikliği iç gösterge paneli ve düğmeleri ortadan kaldırarak yapacak.

Alman otomotiv devi Volkswagen alışıla gelmiş bir tasarım hamlesinin dışına çıkmaya hazırlanıyor. 8. Jenerasyon Volkswagen Golf’ün üretimine başlamadan önce radikal kararlara başvuran otomotiv devi Golf hayranlarını şaşkına uğratacak.

2019 Haziran ayında üretim için kolları sıvamayı planlayan Volkswagen, ilk olarak Golf’ün wagon versiyonundan vazgeçmeyi planlıyor. Sade geleneksel Golf üretime odaklanmayı planlayan Volkswagen, Cenevre Otomobil Fuarı’na yeni nesil Golf’ü yetiştirecek gibi görünüyor.

DAHA GENİŞ VE DAHA UZUN BİR GOLF GELİYOR!

3 Kapılı Golf’ten vazgeçen firma her yeni üretilen modelde aracın çizgilerinden uzaklaştığını ifade ediyor. Yapılan araştırmaya göre ise kullanıcılarda söz konusu durumdan rahatsızlık duyuyor. Durumu göz önünde bulunduran Alman otomotiv devi ise 8. Jenerasyon Golf’te tasarım anlamında sadeleştirmeye gitmeyi planlıyor.

Autocar tarafından hazırlanan rapora göre yeni Golf eskiye nazaran biraz daha geniş iç hacmine sahip olacak. Ayrıca araç 50 kilogram kadar da hafifleyecek.

Aracın iç kısmında ise firma düğmelerden ve analog gösterge panellerinden kurtulmayı planlıyor. Düğmelerin yerine dokunmatik ekran teknolojisi ile donatmaya hazırlanan Golf’ün aslında ciddi değişiklik iç tasarımda olacağa benziyor.

YENİ VOLKSWAGEN GOLF’TE MOTOR SEÇENEKLERİ DÜZENLENİYOR!

Motor tarafında ise emisyon skandalından nedeni ile büyük motor seçeneklerinden kaçınan Volkswagen, 1.5 litrelik TSI motor, yeni geliştirilen 1.0 litrelik üç silindirli benzinli motor seçeneklerine yer verecek gibi görünüyor.

Dizel motor seçeneklerinden de henüz vazgeçmeyen Volkswagen düşük emisyon ve yakıt tüketimi sağlayacak yeni 2.0 TDI motor seçeneğine de yer vermeyi planlıyor. Buna ek olarak dizel seçeneğinin benzinli motorlara göre yüzde 90 daha fazla beygir gücü ve tork üreteceği ifade ediliyor.