Yeni modellerle 500 bin sınırını geçecek

Türkiye'ye 2004'te giriş yapan Dacia, yeni marka kimliği ve yeni modellerle atağa geçiyor. 2023'te 7 kişilik Jogger ve elektrikli Spring'i satışa sunacak marka, ülkemizde 500 bin adetlik toplam satışa ulaşmayı hedefliyor.

SÜMER DEMİRCİLER

RENAULT grup çatısı altına girdikten sonra tüm dünyada büyük bir çıkış yakalayan Dacia markası hızlı büyümesini sürdürüyor. Fayda/maliyet oranı yüksek modellerle tüketicilerin kalbini kazanan marka ülkemiz pazarında da yükseliyor. Türkiye'de temmuz ayında 3 bin 566 adetlik satış gerçekleştiren marka, yüzde 8.7 pazar payıyla binek otomobil pazarında dördüncü sıraya yerleşerek önemli bir başarıya imza attı.

DUSTER LİDERLİĞİ KORUYOR

Türkiye SUV pazarında uzun süredir en çok tercih edilen model olan olan Dacia Duster da 2022'nin ilk 7 ayında da en çok satan SUV unvanını korudu. 10 yıldır 4×4 segmentini aralıksız liderliğiyle domine eden Duster, ECO-G versiyonu için aynı zamanda 1 kilometrede 1 TL ile Türkiye'nin en düşük yakıt tüketimine sahip otomobili olarak öne çıkıyor.

Geçtiğimiz günlerde marka imajını ve kullandığı logoyu yenileyen marka hedeflerini de büyüttü. Yeni marka kimliğiyle Türkiye'ye gelecek 7 koltuklu Jogger ve en ekonomik elektrikli otomobil olma iddiasına sahip Spring, Dacia ürün gamının kapsayıcılığını artıracak.

ELEKTRİKLİ 2023'Ü BEKLİYOR

"2023 yılında markamızın hedefi, 2004'te giriş yaptığı Türkiye pazarında toplamda 500 bin satış adedine ulaşmak" açıklaması yapan MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, "Dacia olarak tüketicilerinin öncelikli ihtiyaçlarına cevap veren bir markayız. Türkiye'de yakaladığımız başarı, marka felsefesinin Türk tüketicisinin beklentileriyle ne kadar örtüştüğünü ortaya koyuyor. Gelecek yıl elektrikli modelimiz Spring dahil yeni modelleriniz katkısıyla 500 bininci satışımıza ulaşmayı hedefliyoruz" diye konuştu.