Volkswagen, 2015 yılında meydana gelen dieselgate skandalının faturalarını 3 yıldır ödemekle bitiremedi. Öte yandan 1 Eylül’de Avrupa Birliği’nde yürürlüğe giren Küresel Uyumlu Hafif Araç Test Prosedürü (WLTP) ile birlikte mevcut dizel modellerin yeni emisyon standartlarına uyumlu hale getirilmesi oldukça masraflı hale geldi. Bunun yanı sıra elektrifikasyon yatırımları ve otonom teknolojiler için yürütülen Ar-Ge faaliyetleri de oldukça külfetli.
Volkswagen gelecek hedeflerini finanse edebilmek için kendi içinde kaynak yaratmaya çalışıyor!
Üretim ve Lojistikten Sorumlu VW Markası Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Andreas Tostmann, Perşembe günü yaptığı açıklamada dev tasarruf planı ile ilgili “Üretim daha hızlı, daha yalın basit ve daha verimli hale gelmeli” dedi.
Audi’den dev Çin hamlesi!
(donanımgunlugu)