Paris Motor Show iki yılda düzenlenen oldukça prestijli bir otomobil fuarı. En son 2016 yılında yaklaşık 1 milyon ziyaretçiyi ağırlayan fuar, oldukça hareketli geçti. Öte yandan 10 bini aşkın gazetecinin katılımıyla fuar, onlarca markanın yeni modellerinin geniş kitlelere tanıtılmasında büyük rol oynadı. Ancak otomobil üreticileri son dönemde yeni model lansmanlarını kendi düzenledikleri etkinliklerde yapmayı tercih ediyorlar.
Avrupa’daki otomobil satışlarının % 40’ını oluşturan, Opel’in de dahil olduğu birçok marka bu yıl Paris Motor Show’da yok!
Son olarak 2018 Paris Otomobil Fuarı’nda yer almayacak otomobil üreticilerini şimdilik aşağıdaki gibi sıralayabiliriz.
Opel
(donanımgunlugu)