Türkiye’nin en çok tercih edilen lastiği Lassa, yaklaşık 70 ülkede ulaştığı 6.000’e yakın satış noktası ile uluslararası pazarlarda atılımlarını sürdürüyor. Son 3 yıldır hem Avrupa’da hem de Avrupa dışı pazarlarda pazarın üzerinde büyüme performansı gösteren ve daha fazla araç sahibine yenilikçi ürünlerini ve hizmetlerini ulaştırmayı hedefleyen Lassa, 2017’de Lassa tabelalı mağaza sayısını da 600’e çıkarttı.
Lassa, yeni ürünleriyle pazardaki gücünü artırıyor
Lassa’nın ilk kez The Tire Cologne fuarında lanse ettiği ilk binek 4 mevsim lastiği Multiways hem kışın hem de yazın, güvenli sürüş ve dayanıklılığı bir arada sunuyor. Özel karışımı, yeni konstrüksiyon yapısı ve kullandığı kış deseni sayesinde her mevsimde etkin performans sağlıyor. Özellikle son yıllarda Avrupa’da hızla büyüyen 4 mevsim pazarına yeni ürünü ile giren Lassa bu segmentte de iddiasını sürdürüyor.