Ford yeni dönemde 5 duyuya seslenecek

Ford’da 'Bir başka Dönem' başladı. Marka, yeni FordStore showroomlarında 5 duyuya seslenip, müşteri deneyiminde 1 numara olmayı hedefliyor. 

SÜMER DEMİRCİLER

Dünyanın ilk seri otomobil üreticisi Ford; 2012'de Go Further / Hep Daha İleriye diyerek başlayan yolculuğuna, yeni marka yaklaşımı “Bir Başka” ile devam ediyor. Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrasından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Yücetürk, “Müşterilerimizi Ford'un yeni yüzüyle tanıştıracağız. Ford denince akla; her geçen gün teknolojileri, güvenliği, donanımları ve tasarımıyla ileriye giden cesur ve heyecan verici bir marka gelecek. Bunu “mükemmel” müşteri deneyimiyle birleştireceğiz. 2015’ten bu yana 16 yeni modelimizi sunduk. Ford’un gelecek vizyonunda 2020'ye kadar satışa sunulacak olan toplam 12 performans otomobiliyle hitap ettiğimiz müşteri kitlesi de oldukça genişletecek” diye konuştu. 

ÖZEL MÜŞTERi DENEYİMİ

Yücetürk, “Yeni konsepte FordStore adını verdik. Türkiye’de 3 nokta belirledik. İstanbul Şahsuvaroğlu, Ankara Tur Oto ve Antalya Bilalle'de FordStore uygulamasına geçtik. Edge, Mustang, ST serisi ve RS performans modellerimiz sadece bu noktalarda sergilenip satışa sunuluyor. Showroomlarımız müşterilerimizin beş duyusuna hitap ediyor” açıklaması yaptı.