Ülkede artan araç sayısı ile birlikte araç servis hizmetlerine olan ihtiyacın önümüzdeki dönemde artarak devam edeceğini söyleyen Auto King Genel Müdürü Ayhan Dayoğlu, 2018 yılında yeni açacakları servis merkezleri ile ihtiyaca daha rahat cevap verebilecek şekilde yatırım yaptıklarını söyledi. Dayoğlu ayrıca, kurumsal bir marka çatısı altına girmeyen servislerin bu süreçte piyasadan yok olup gitme tehlikesiyle karşı karşıya kalacağını hatırlatarak, alımına başladıkları yeni franchise başvurularıyla bu dönüşümü kaçırmak istemeyenlere önemli bir fırsat sunduklarını ifade etti.
Auto King, 2018 yılında yeni konseptli servis merkezleri için franchise vererek büyüyecek. Hizmetlerini, ‘Ekspres Mini Onarım ve Bakım Servisleri’, ‘Hasar Onarım Servisleri’ ve ‘Mobil Parça Onarım Servisleri’ olmak üzere üç ana kategori altında toplayacak olan Auto King, belirlemiş olduğu bu konsept çerçevesinde önce İstanbul’da ardından yurt genelinde franchise verecek. Auto King olarak bu yeni servis tipleri ile ilgili tüm detay projeleri hazırladıklarını söyleyen Auto King Genel Müdürü Ayhan Dayoğlu, “Yeni uygulamaya öncelikle İstanbul’da başlıyoruz. 2018 yılında İstanbul’da yetkili servislerin ve sanayi sitelerinin olduğu bölgelerde 6 mobil parça onarım servisi açarken, mini onarım ihtiyaçlarını hızlıca karşılayıp İstanbul trafiğinde zaman kaybetmek istemeyen araç sahiplerine hizmet edecek 6 tane ekspres mini onarım ve bakım servisini devreye almayı hedefliyoruz. Buna ilave olarak yeni bir hasar onarım servisi inşaatını tamamlarken yılda 10 bin araç onarımı yapabilecek hasar onarım servislerini de yapıya katacağız. Yeni bayilerimiz bu ayrıcalıklı servis modeline sahip olacak. Başvuruları toplamaya başladık. İstanbul ardından yurt genelindeki franchise sayımızı da artırmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
“İyi usta, iyi servis kavramı tarih oluyor”
Araç servis hizmetlerinin sadece onarım yapmanın ötesine geçtiğini belirten Auto King Genel Müdürü Ayhan Dayoğlu, hizmetlerin artık teknoloji, müşteri beklentileri ve paydaşların oyun kurallarıyla birlikte farklı bir boyut kazandığını söyledi. Dayoğlu, “Araçların gelişen teknolojilerine cevap verebilmek için yılların ustası olmak artık tek başına yeterli değil. Bu gelişimi takip edip öğrenmek ve doğru çözümü üretmek gerekiyor. Bu durumda da iyi usta, iyi servis kavramı tarih oluyor. Servisçilik artık, bir bütünün önemli bir parçası olmaktan geçiyor. Bu durumda servislerin büyük bir çatı altında buluşup ortak fayda yaratması gerekiyor” diye konuştu. En fazla franchise başvurusunun hali hazırda araç servisi üzerine faaliyet gösteren işletme sahiplerinden geldiğine dikkat çeken Dayoğlu, yetkili bayi ya da akaryakıt istasyon sahiplerinden de başvuru geldiğini sözlerine ekledi.