Bu çerçevede otomobil firmaları araçlarını kışa hazırlamak isteyen firmalara ekonomik bütçelerle kampanyalı fırsatlar sunuyor. Bu firmalardan biri de Mercedes Benz Nefesoğulları.. Mercedes Benz Nefesoğulları, müşterilerine sunduğu kolaylıklar ve kampanyalar ile de otomotiv sektöründe adından söz ettiriyor. Mercedes Benz Nefesoğulları’ nı arayarak alacağınız şifreyle, 31 Ekim 2015 tarihine kadar aracınızın ücretsiz check up, yedek parça ve bakım işçiliğinde, %10 indirim hakkına sahip olabiliyorsunuz.
Mercedes Benz marka binek ve hafif ticari araçlar için hizmet veren Nefesoğulları Motorlu Araçlar çalışmalarını Maslak’ta yürütüyor. Şu an için sadece yetkili servis hizmeti ver en firma, gelecek yıllarda satış hizmeti de vermeye hazırlanıyor.
Firma sahibi Dursun Nefesoğulları : “Müşteriye verdiğiniz güven çok önemli. Eğer müşteri ihtiyacına karşılık veriyorsanız ve kendilerinin yanında olduğunu hissettirirseniz kolay kolay sizden vazgeçmiyorlar. Ayrıca, Mercedes Benz Türk’ün uzatılmış garanti desteği var. Garanti süresi boyunca düzenli olarak yetkili servislerde aracınızı bakıma götürüyorsanız, garanti süresi bittikten sonra cüzi bir miktar ödeyerek garanti süresini uzatabiliyorlar. Yetkili servislerde her şeyden önce müşterimiz bir sorun yaşadığında muhatap bulabiliyor. Yetkili servis olarak orijinal yedek parça ve işçilik garantisi veriyorsunuz. Böylelikle düzenli olarak bakım servisini yetkili servislerde gerçekleştiren müşterilerimiz garantisi bitse bile ürün kaynaklı bir sorun yaşadığında Mercedes Benz Türk’ten yedek parça desteği alabiliyor.” Dedi.
Müşteri memnuniyetinin önemli olduğuna dikkat çeken firma yetkilileri, müşterilere gerekli ilgiyi göstererek, ihtiyaçlarını doğru anlamaya çalıştıklarını ve onlara, kendilerini evlerinde gibi rahat hissettirme arzusunda olduklarını belirtiyor. Bunları yaparken de güler yüzlü, içten ve güvenilir bir hizmet anlayışı benimsediklerini ekliyorlar.
Tüm bu hizmetlerin dışında, müşteriler servisten ayrıldıktan sonra 2 gün içerisinde geri dönüş yapılarak memnuniyeti sorgulanıyor. Müşterilerin memnuniyetsizliğine neden olan sorunlar çözümleniyor ve en hızlı şekilde geri dönüş sağlanıyor. Şikayet ve istek hatları aktif olarak kontrol ediliyor. Bekleme salonlarındaki anketler ile müşterilerden hizmet kalitesi ile ilgili geri bildirimde bulunuluyor.
1975 yılında Atatürk Oto Sanayi Sitesi’nde kaporta onarım servisi açarak sektöre adım atan Nefesoğulları, 1996 yılında Nefesoğulları Otomotiv Ltd. Şti. olarak kuruldu. Firma bugün “Kaliteli Hizmetin Adresi” sloganıyla servis kalitesinde en iyi hizmeti vermeye çalışan 64 personeliyle çalışmalarını yürütüyor. Firma, servis sürecinin her aşamasında daha kaliteli daha ekonomik daha hızlı şekilde hizmet vermeyi prensip ediniyor.