Sosyal medyayı ikiye bölen ayakkabı alay konusu oldu

Stiletto denildiğinde aklınıza muhtemelen zarif bir görüntü geliyordur. Peki, stiletto crocs denilince aklınıza ne geliyor? İspanyol moda evinin 2022 ilkbahar koleksiyonunun parçası olan stiletto crocs'lar sosyal medyada alay konusu oldu. Ayakkabılar için ''Delilik'' diyen de var ''Şaka mı bu?'' diye sorgulayan da var. Ayakkabıyle ilgili kararı size bırakıyoruz...

Moda her gün kendini yenilerken bazı modeller sosyal medyada alay konusu oluyor. Stiletto Crocs'lar da bunlardan biri. Kısa sürede sosyal medyada çok konuşulan Stiletto Crocs'lar bir yandan rahatlığı sunarken diğer yandan stiletto ezberini yerle bir ediyor.

Independent'te yer alan habere göre Stiletto Crocs'lar İspanyol moda evinin 2022 ilkbahar koleksiyonunun parçası. Hiçbir ayakkabı Crocs kadar fikir ayrılığına yol açmazken şimdi de ayakkabının yeni topuklu versiyonu en inatçı hayranları bile sınıyor.

Stilettonun yeni duruşuyla rahatlığın bir araya getirilmesi sosyal medyayı ikiye böldü. Topuklu Crocs'lar için birçok kişi yorum yaptı.

Siyah ve parlak yeşil renkte mevcut olan ayakkabının tasarımında, normal köpükten yapılma sabo tipi terliğin arka kısmına stiletto topuğu yerleştirildi. En üst düzey kullanışlılığa sahip bir kombinasyon fakat dışarıda giymek için uygun mu?

İspanyol moda evi daha önce de Crocs'la çalışmıştı. 2017'de tasarımcı Demna Gvasalia, ikonik ayakkabının çizgi film havasında süslemelerle parlak sarı ve pembe renklerdeki 10 cm'lik platform versiyonunu üretmişti. Söz konusu ayakkabıların değeri 850 dolardı (yaklaşık 7 bin TL).

Ayakkabılar daha mağazalarda satışa çıkmadan tükenmişti. Ne var ki, 2022 ilkbahar koleksiyonunda işbirliğiyle üretilen benzersiz topuklu ayakkabının tanıtımı, internette yoğun tepkiyle karşılaştı.

Twitter'da bir kullanıcı "İcatlar ihtiyaçlardan doğar derler... Söyleyin bana, bu hangi şekil veya biçimde gerekliydi?" diye yazdı.

Bir diğer kullanıcı da "Bu gerçek bir kabus. #fail İyi bir crossover'ı severim ama bu delilik" dedi.

Bir kişi de iş birliğinin gecikmiş bir 1 Nisan şakası olup olmadığını sorgularken, bir başkası da ayakkabıların görüntüsünün kendisini öfkelendirdiğini söyledi.

Söz konusu işbirliği, Justin Bieber ve Post Malone gibi ünlülerin klasik Crocs ayakkabısını giyerken görülmesiyle, tam da Crocs kendi yeniden doğuşunu yaşarken gerçekleşti.

Crocs ilk kez 2002'de satışa çıkmış, o zaman da bile fikir ayrılıklarına neden olmuştu. Bazıları ayakkabıları rahatlıkları bakımından överken, kimisi de bugüne dek yapılmış en çirkin ayakkabılar olduğunu düşünüyor.

The Sole Supplier'a göre son zamanlarda rapçi Nicki Minaj, bir fotoğraf çekiminde giydiği pembe Crocs'la ayakkabı satışlarında yüzde 4 bin 900'lük bir fırlayışa neden olmuştu.