İtibar ve Marka Değerinin bir markanın en önemli asetleri olduğunu belirten Hatemoğlu Pazarlama ve Satış Direktörü Füsun Saykı, Akademetre’nin uzun süreçli ve detaylı bir araştırma sonucu ortaya koyduğu verilerle birincilik ödülü almaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödüllerinin sektörel bir boşluğu tamamladığını belirten Saykı, Henüz 2. si yapılmasına rağmen pazarlama sektörü için dikkat çekici, bilimsel veriler ortaya koyan girişiminden dolayı Marketing Türkiye'yi kutluyoruz dedi. Fusun Saykı, sözlerine şöyle devam etti.
Hatemoğlu Türkiye'de tekstil sektöründe 91 yılı geride bırakmış bir marka. “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama ödülünü Hatemoğlu’na getiren en önemli etken stratejik olarak geçmiş senelerden bu yana sürdürebildiğimiz pazarlama etkinliklerimizin tamamıdır. Tüm pazarlama iletişimi dinamiklerini markamız adına entegre edebildik ve özellikle pazarlama iletişimi projelerinin sürdürülebilir olmasına önem verdik.
Bu ödülü almış olmak pazarlama konusunda doğru yolda olduğumuzu bize ve ekibimize bir kez daha gösterdi. Marka algısını yükseltmenin, tüm iletişim kanallarında düzenli ve sürdürülebilir çalışmalarla mümkün olacağına inanıyoruz. Biz marka olarak buna çok önem veriyoruz.