Küresel tanıtımda zirve Türklerin... 2.8 milyar kişi izledi

Turizmin tanıtım yüzü olan dijital dev Go Türkiye için çekilen iki mini dizi platformlarda zirveye oturdu. Meryem Uzerli, Afra Saraçoğlu, Engin Akyürek ve Kaan Urgancıoğlu'nun yer aldığı diziler, 150 günde 2.8 milyar kişi tarafından izlendi.

AKŞAM GAZETESİ

Türkiye, 2025'te dijital tanıtımda iki mini diziyle uluslararası sahnede öne çıktı. TGA'nın (Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı) hikaye anlatımını odağa alan yeni stratejisiyle hayata geçirilen; başrollerinde Meryem Uzerli ile Kaan Urgancıoğlu'nun yer aldığı 'Antalya Gambit' ve Afra Saraçoğlu ile Engin Akyürek'in başrolünü paylaştığı 'İstanbul My Love', Türkiye'yi dijital içerik dünyasında zirveye taşıdı. Her iki yapım 150 günde dijitalde toplam 2.8 milyar görüntülenmeye ulaştı.

'İstanbul My Love', fragmanda 53 milyon, filmde 680 milyon bölüm izlenmesine ulaştı.

DİJİTALDE ZİRVEDE

Go Türkiye, Eda Ece ve Caner Cindoruk'un paylaştığı üçüncü mini dizisi "Hidden Lover"ı ile devam ediyor. 10 bölümlük dizi, Antalya'nın daha az bilinen doğal, tarihi ve kültürel güzelliklerini taze bir bakış açısıyla sunuyor. Go Türkiye'nin dördüncü mini dizisi için çalışmalar İstanbul'da tüm hızıyla sürüyor. Ozan Akbaba ve Sinem Ünsal'ın yer aldığı dizi, İstanbul'un büyüleyici atmosferini modern bir hikâyeyle buluşturarak Türkiye'nin hikâye anlatıcılığı gücünü küresel izleyiciye yeniden hatırlatmayı amaçlıyor.

'Antalya Gambit', 92 milyon fragman izlenmesi, 368 milyon görüntülenme aldı.