Farklı sektörlerde çalışmalarına devam eden Çeker, sektörel gelişmeleri yakından takip ederek planlı bir çalışma içinde olduklarını belirtti. Daha çok ihracata yönelerek Türkiye'yi global pazarlarda efektif bir şekilde temsil etmek istediklerinin altını çizerek açıklamalarına şu sözlerle devam etti: "Yurt dışı hangi sektör olursa olsun önemli bir pazar. Eğer üretmiş olduğunuz ürünleri farklı ülkelerde pazarlayabiliyorsanız, potansiyel müşterilerinizin sayısını artırma şansı elde edersiniz. Bu nedenle biz de içinde bulunduğumuz sektörde ihracata ağırlık verdik. Belirlediğimiz hedef doğrultusunda çalışmalarımızı etkili bir şekilde sürdürüyoruz."
"HER ZAMAN BİR DİĞER ADIM PLANLANMALI"
İhracatta başarıya ulaşabilmek için her zaman bir sonraki adımın planlanması gerektiğini belirten Başbuğhan Çeker, sistemli çalışmanın başarıyı öncelediğini ifade etti. Konuyla ilgili açıklamalarına devam eden Çeker, açıklamalarında bu hususa yer verdi: "Bir hedef belirledikten sonra yapmanız gereken o hedefe uygun bir çalışma sistemi oluşturmak. Hangi pazarlarda etkili olmak istiyorsunuz, hangi ülkelere yoğunlaşacaksınız, yenilikçi projeler oluşturmak için yapmanız gerekenler neler; bunların her biri bir sistem oluşturmak için cevaplamanız gereken sorular. Bunun yanı sıra bir sonraki adımı planlayarak ilerlemeniz, başarı şansınızı da arttıracaktır. Global pazarda sistemli bir çalışma içinde olursanız her zaman kazanma şansınız olacaktır."
"REKLAM ÇALIŞMALARINA ÖNEM VERİLMELİ"
Reklam çalışmalarının sektör fark etmeksizin önemli olduğunu ifade eden Başbuğhan Çeker, inovatif reklamların hazırlanması gerektiğinin vurgusunu yaptı: "Reklam çalışmaları, ürün ya da markanızı etkili bir şekilde tanıtmanızı sağlayacaktır. Dolayısıyla yapacağınız reklam çalışmalarının her biri, sizin global pazarda çok daha fazla tanınmanız anlamına gelir. Bu hususta belirmek gerekir ki biz de uluslararası arenada tanınmak adına reklam çalışmalarına büyük bir önem veriyoruz. Ürünlerimizi efektif bir şekilde tanıtacak reklam çalışmaları içinde yer alıyoruz."