Barış Arduç yüzü olduğu marka için objektif karşısına geçti

Türkiye'nin önde gelen erkek giyim moda perakende markasının geçtiğimiz yıl başlattığı rahat ve özgüvenli dönüşüm stratejisinin yeni reklam kampanyasını, başarılı oyuncu Barış Arduç iş birliği ile hayata geçirdi.

IHA

Türkiye'nin önde gelen erkek giyim moda perakende markasının geçtiğimiz yıl başlattığı rahat ve özgüvenli dönüşüm stratejisinin yeni reklam kampanyasını, başarılı oyuncu Barış Arduç iş birliği ile hayata geçirdi.

85 yıllık marka DNA'sını koruyarak, özünü geleceğe taşımak amacıyla geçtiğimiz yıl dönüşüm yolculuğunu başlatan ve rahatlık ve özgüven kavramlarını sahiplenen marka gücünü Barış Arduç'un karizmatik ve özgün tarzı ile birleştiriyor.

Erkek giyim modasına damga vurmayı hedefleyen iş birliğinin duyurusu niteliğindeki yeni sezon reklam kampanyası, Barış Arduç'un hayatındaki farklı anlarda marka ile her zaman rahat hissettiğinin altını çiziyor. Arduç'un bornozuyla kapıyı açıp "üstüme rahat bi' şeyler alıp, geliyorum" demesiyle başlayan kampanya filminde, rahatlık ve şıklığından ödün vermeyen Barış Arduç'un iş ve sosyal hayatı dışında özel anlarda da marka ile daima şık ve daima rahat olduğu görülüyor. Üstüne rahat bi' şeyler giymeden hiçbir yere gitmeyen Barış Arduç, casual, spor, takım elbise gibi farklı tarz ve stilde kombinler ile markanın her an rahatlık ve özgüven sunduğunu akılda kalıcı bir şekilde vurguluyor.