Ünlü et restoran zincirinin sahibi Nusret Gökçe hakkında ilginç iddia! İlginç tuz hareketiyle Leonardo DiCaprio, Bruno Mars ve Lukas Podolski gibi isimlerin yanı sıra yurtdışı programlarında ilgi gören Nusret’in dünya kamuoyunda gündeme gelmesi için ABD'li bir ajansla anlaştığı öğrenildi. Uçankuş adlı internet sitesinde yer alan habere göre Gökçe'nin şöhretini dünya çapında bir PR çalışmasına dönüştürmek için 2 milyon dolar (7, 5 milyon TL) harcadığı ileri sürüldü. Hatta bu yüzden de iş ortaklarının tepkisini çektiği söyleniyor.
Yüksek ücretler ödüyor
Ünlü isim hakkında başka bir iddia daha var. Gökçe'nin kendi tuzlama (saltbe) hareketini yapan ünlü isimlere yüksek miktarda ücret ödediği yazıldı. Şirket içinde bu PR çalışmasının markaya zarar verildiği konuşulsa da Nusret'in bildiğinden vazgeçmedigi ve bunu sürdürmekte karalı olduğu konuşuluyor.