Kemer olmamış

Sevcan BÜYÜKTURGAY

sevcaningardirobu@gmail.com

Demet Özdemir renk kombinin, pantolonun güzel, ceketin de iyi görünüyor ama o Louis Vuitton marka kemer olmuş mu? Olmamış.

BRAVO BURCU SANA

Burcu Esmersoy, yine fazlasıyla giydiğini yakıştırmış. Bir denim ve siyah ceketle,  beyaz kovboy çizmeler içinde bu kadar iyi görünmek herkesin harcı değildir. Bravo.

NE GİYSE YAKIŞIYOR

Serenay Sarıkaya, yapınca oluyor işte. Yoksa o gecelikten bozma saten kırmızı elbise içinde başka birinin tarz olması imkansız. Duruşu, şapkası, saçları yine iyi, yine farklı… 

MASKÜLEN ŞIKLIK

Demet Şener’in yüzde yüz bir tarzı var ve bu maskülen stil ona çok yakışıyor. Spor şık kombin içinde renk uyumu ve sadeliğiyle hoş görünüyor.

TAMAMEN UYUMSUZ

Neslihan Atagül ne giyeceğini şaşırmış. Beyaz beli açık atlet, paçalarından püsküller sarkan pantolon, bantlı ayakkabı üzerine ekose ceket… Hiç olmuş mu bu kombin?

O ELBİSE OLMAZ, OLAMAZ! 

Selin Şekerci, o dantel bluz üzerine o denim elbiseyi giyersen, ne şık olabilirsin, ne tarz, ne de hoş. O elbiseyle  zaten hiçbir şekilde şık olunmaz.

“Logomania” trendin geri dönüşü

LogomanIa trendin yükselişini ünlüler dünyasında o kadar çok görüyoruz ki, marka meraklıları bu devasa logolu stili çok sevdi. Eskiden marka logosu minimalize edilmiş halde olurken, şimdi tamamen marka logolarıyla donatılmış şekilde. Bu sene özellikle Fendi koleksiyonu komple F harfiyle donanmış şekilde. Birçok dünya markası da logolarını sadece aksesuvar gibi küçük parçalar dışında tüm koleksiyona dev baskı, nakış ve dokumalarla uyguladı. Marka severler de bu moda akımına bayıldı. Koca logolar eskiden görgüsüzlük olsa da şimdilerde en trend parçalar oldu.