Ajandada bu hafta

Canlandırıcı etki

Avokadonun canlandırıcı etkisi, doğanın tüm şartlarına direnen hindistan cevizinin gücü ve lavantanın besleyici dinginliği Dove’un nemlendirici bakım gücüyle birleşti. Doğanın gizemli sırları, Dove’un formülü yenilenen yeni saç ve vücut bakım serisiyle artık banyonuzda!

Reklam yüzü 

H&M sonbahar erkek koleksiyonun yeni yüzü futbolcu Emre Can oldu. Kamera karşısına geçen Can, markanın dünya genelinde bulunduğu 69 ülkede tüm billboardlarda ve reklam mecralarında yer alıyor. Kamera karşısında son derece profesyonelce pozlar veren futbolcu, mankenlikte de başarılı olduğunu kanıtladı.

Balkabaklı lezzet

Sonbaharı özleten balkabaklı eşsiz lezzet Pumpkin Spice Latte yeniden Starbucks mağazalarında yerini alıyor. Geçtiğimiz yıl yenilenen yoğun tadıyla balkabağı sevenlerle buluşan bu ikonik içecek, bu yıl da Frappuccino seçeneğiyle soğuk kahve severleri de mutlu edecek. 

Feminen ve asi 

Home Store deri koleksiyonu, ister spor bir tarzla istenirse maskülen bir tarzla karıştırılarak kadınlara hayal güçlerini ortaya çıkarma fırsatı tanıyor. Siyahın ağır duruşunu yansıtan deri etekler ve elbiseler, şık ve rahatlığı bir arada sunan taş detaylı ceketler kadınların kendi moda algısını yaratmalarına olanak tanıyor. 

Özgün koleksiyon

Tergan, 2018-19 Sonbahar-Kış Koleksiyonu’nda mevsimin tarzını, rahat tasarımlarıyla buluşturuyor. Sonbaharın vazgeçilmezi ve her tarzla uyum sağlayan botlar, Tergan’ın güncel renk ve desenleri özgün formlarla yorumlamasıyla kadın ve erkeklerin tarzını tamamlıyor.

Sonbaharın gözdesi 

Flo, soğuk havaların vazgeçilmezi olan bileğe kadar uzanan high cut botların birçok alternatifini moda severlerin beğenisine sunuyor. Özgün stillerin başkahramanı olan high cut botlar, süet, deri gibi dokular üzerine metal toka, zımba, fermuar ve püskül detaylarıyla koleksiyonda yer alıyor.