Ajandada bu hafta

İletişim: barko61@gmail.com baris.kocaoglu@aksam.com.tr

Fahriye’yle romantik yaz! 

Koton, marka yüzü Fahriye Evcen’le çektiği son reklam filmini yeni sezonun trendi rengârenk elbiseler için çekti. “Şimdi Rengârenk Elbiseler Moda” sloganlı reklam kampanyasında renkli elbiseler, cesur çiçek ve romantik yaz şeklinde üç ana tema altında sunuluyor. 

Türkiye pazarına yeni bir marka

Avrupa ve Amerika’da oldukça bilinen dünya markası Secrid Türkiye’de… Pazara güçlü isimlerle giren Secrıd markası özel bayan ve erkek koleksiyonuyla en güçlü mağaza zincirlerinde satışa başladı. Marka ürün kalitesi ve çeşitliliğiyle geliştirmiş oldukları tasarımlarla ABD’de “Red Dot Tasarım Ödülü’ aldı. 38 ülkede satışa sunulan Secrid ürünleri, dünya genelinde 4 binden fazla satış noktasında satılmakta.  turkey@secrid.com ve www.secrıd.com adreslerinden bayilik ve Türkiye satışı yapılıyor. 

Yazın keyfini çıkarın 

Orlebar Brown Akasya, “yüzerken giyilen şortlar” olarak adlandırdığı modeller sayesinde gündüzden geceye kıyafet değiştirmeden kolayca geçiş yapmanızı sağlıyor. Güneşte ısınmayan ve paslanmaz özelliğe sahip kemer tokası detayıyla da dikkat çeken 5 yıl garantili şort mayolar, kişiye özel dikim anlayışıyla tasarlanıyor. 

Bankacılıktan müzik dünyasına 

Bankacılıktan müziğe geçiş yapan Serdal Sakar, ilk albüm çalışması “Böyle Mi Oluyor’ la aynı adı taşıyan şarkısına geçtiğimiz günlerde klip çekti. Albümdeki beş parçanın da söz ve müzikleri kendisine ait olan sanatçı her bir parçaya klip çekmek istediğini açıkladı. 

Hacivat ile Karagöz yeniden

Türk gölge oyunu ‘Hacivat ve Karagöz’, Toygun Ateş tarafından tekrar kaleme alındı ve ortaya Ateş’in yönettiği “Mahalle Baskını” adlı tiyatro çıktı. Londra’da da oyunculuk yapan Kalust Şalcıoğlu ile Toygun Ateş’in başrollerini paylaştıkları oyunda; Ateş “Karagöz”ü, Şalcıoğlu ise “Tuzsuz Deli Bekir” ve “Karagöz’ün karısı” karakterlerini canlandırıyor. 

Boğaz’da brunch

Boğazdaki eşsiz konumu ve birbirinden özel lezzetleriyle misafirlerine her zaman “en iyiyi” sunan Lacivert’te brunch keyfi Babalar Günü’nde sizleri bekliyor. Brunch, saat 10.00’dan 14.00’e kadar devam ederken zengin seçenekleriyle hem göze hem damağa hitap ediyor. 

Her öğüne uygun seçenek 

Brasserie konseptini yeni bir yaklaşımla hayata geçiren Monochrome, sıcak atmosferi ve yemekleriyle Babalar Günü’nde keyifli vakit geçirmek isteyen misafirlerine ev sahipliği yapıyor. Mekânın mönüsünde yer alan, günün her öğününe uygun seçenekler babaların beğenisine sunuluyor.